racing1989 kirjoitti:tästä motista on turboversio?eli pitäisi kestää tuollaisenaan?
Turboversiossa on pari muuttujaa eri arvoissa. Käytännössä foorumilla on nähty ainakin 2 vaparikonetta, joihin on vaan lyöty ahdin kylkeen.
Toinen ainakin toimi käsittämättömän pitkään (nykytilasta ei ainakaan mulla havaintoa) ja
toinen nakutteli penkissä jo suht. vähillä voimilla. Käytännössä kannattanee uhrata tunti-pari ja kaivaa moottorien erot (muistaakseni lähinnä sisuskaluja ja ruisku) esille ja miettiä, kannattaako vaparista lähteä turboa tekemään vai muuttaako koneen kokonaan lähemmäs alkuperäisen turbon speksejä.
racing1989 kirjoitti:
öljyn paluulle on lohkonkyljessä jo paikka?
Pitäisi löytymän.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 09#p831709
racing1989 kirjoitti:
tarviiko nykyään hakea turboluvat? (joskus sierraan piti)
Muutoskatsastus riittää, kunhan inssi on asioista perillä. Saattaa kaivata todistusta siitä että jarrut ovat samat kuin turbossa ja periaatteessa alustan voi joutua vaihtamaan. 88 tarttee katalysaattorin putkeen, että sen oletetaan läpäisevän päästörajat. Autosta ei silti tule vähäpäästöistä (edelleen inssin pitäisi olla kartalla, näinkin on käynyt) ja leimalla mitattavat päästörajat pysyvät samana.
racing1989 kirjoitti:
sitte jos jollai on myydä 900tarkotettu turbon pakosarja niin mielelläni ostan.
Tee suosilla peltisarja, ne orggis valurautasarjat on kuitenkin kaikki jo halki
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
, eikä laippa taida sopia tuohon TD04:een. Ja tee ihmeessä projektiketju tuonne projektiosioon.
Edit: typo korjattu
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla