Saabini kaasari vuotaa silloin-tällöin vähän sieltä sun täältä. Eniten ja useimmiten kuitenkin rikastin/ryyppy-axelin kohdilta, eli keulanpuolelta. Ajattelin vaihtaa kaikki tiivisteet ja o-renkaat. Mitä tulisi varoa/ottaa huomioon purkaessani kaasutinta, onko kimpoilevia jousia ja mekanismeja yms.
-Krisu-
Kaasarin tiivisteet uusiksi, Saab 900 GL
No ei tarvi. Tosin, siinä kaasuläpän jouseen kannattaa muistaa laittaa se jousi hiukan esijännitykseen, kaasuläpän akselin stefat laittaa varovasti paikoilleen ja muistaa ostaa kans sen by-pass-venttiilin (kyllä, kaasuttimessa on by-pass-venttiili) kalvo ja jousi. Muuten siinä on ihan about tusinan verran tiivisteitä ja homma kunnon räjäytyskuvan kanssa tosi helppoa. Kaasutinexpertiltä saat kaikki tarvittavat osat ja kunnollisen räjäytyskuvan.
EDIT: Toi sun GL viittaus antais olettaa, että sulla on toi Strömbergin CD175 kiinni tossa sun satasessa. Osta siihen uus neula kans, niin ssat paremmin säätöihin.
EDIT: Toi sun GL viittaus antais olettaa, että sulla on toi Strömbergin CD175 kiinni tossa sun satasessa. Osta siihen uus neula kans, niin ssat paremmin säätöihin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001