moro. tuli hommattua -90 900S eli 16v matalapaine turbo. nyt on asennettu alumiininen välijäähy ja suuttimet vaihdettu myös (370cc) seuraavaks olis vuorossa vaihtaa hukkaportin kello väsyneen tilalle kysyisin nyt paremmin tietäjiltä että paljonko uskaltaa pistää ahtopaineita että kestäis kumminkin vielä normaali ajossa? mutta kumminkin ettei kaikki baijerilaiset mutteri mopot roiku perässä
Noissa on taidettu antaa vastauksia että paljonko niitä ahtoja voi laittaa. Mutta ennen ahtojen nostamista pitää tuohon vm. 90:n hankkia lastu, jos moottorinohjaus on Lucas CU 14.0 eikä 14.1:lläkään siitä lastusta ole haittaa.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90RE85, 900S ´91,9000i ´96RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
Kurkkaat moottoritilasta nykyisten suuttimien "värin", jos suuttimissa on vihreää on kysessä todennäköisesti CU 14.0, jos taas oranssi on syytä epäillä CU 14.1:stä. Mutta koska poikkeus vahvistaa säännön on yhdistelmä vihreät suuttimet ja CU 14.1 mahdollinen. Tämän vuoksi voit myös raottaa verhoilua apparin jalkatilasta ja kurkata mitä ECU:n kannessa lukee.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90RE85, 900S ´91,9000i ´96RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
joo eli suuttimissa on vihreää ja oranssia mutta tarkistan sen vielä tuolta boksin kannesta. tuossahan on matala ohmisen suuttimet ja nuo mitkä tilalle tulisi on kerkea ohmiset, eikö suuttimien esivastus ole konetilassa tuossa apukuskin puolen lokasuojan päällä? messingin värinen? kiitoksia tiedoista!
Tuossa "Refuel"-ketjussa on mielestäni jossain kohtaa käsitelty noita korkeita ohmeja ja todettu että korkeaohmiset toimii Lucaksessa ihan suoraan, ilman muutoksia.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90RE85, 900S ´91,9000i ´96RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85