Käynnistyminen on eka ongelma; ei pyöritä kunnolla, vaan kuulostaa siltä, kuin akku olisi loppu. Ei kuitenkaan ole. Välillä sitten pyörittää hyvinkin, mutta ei käynnisty. Ja jos sitten sattuukin käynnistymään, niin sammuu samantein. Ajettu sillä on viimeksi keväällä, jolloin lähti käyntiin ja n. 10min ajon jälkeen sammui risteykseen, eikä siitä enää omin avuin käynnistynyt. Hinattiin se käyntiin (mitä mahtoi katti tykätä tästä..) ja saatiin ajettua pihaan. Tulpanjohdot, puola, jakajan kansi ja pyörijä on vaihdettu, eikä niillä ollut vaikutusta. Oikeita tulppia ei tahtonu mistään löytyä, joten katottiin vaan vanhat ja ihan hyviltä näyttävät. Autossa oli ostettaessa viritetty päävirtakatkaisija, joka purettiin pois, koska vaikutti siltä, että ei saa kontaktia kunnolla. Ei kuitenkaan ollut mitään vaikutusta. Taisi sinne kojetauluun syttyä CE-valokin silloin, kun sillä pystyi vielä ajamaan. Kovin tehoton se oli kyllä jo ostohetkellä ja kulku ei todellakaan vastannu ässän tasoa. Oiskohan jotain vaikutusta sillä, että edellinen om on viritelly coolerin autoon.. No, olisi kovin mukavaa saada hieno satku käyttöön, ettei vallan maadu pihalle. Olisiko siis jollain taitavalla ja kokeneella

