Eihän se taas ihan heittämällä mennyt.
Kuskin penkin paiskasin suosiolla ulos, muovit lähti jopa ihan kohtuullisella voimankäytöllä sitten. Tietysti toinen penkin ruuveista lensi penkin kipatessa jonnekkin, josta sitä ei löytynyt. Ja näyttipä olevan kierteetkin vastakappaleista irti, eli kokoonpannessa sitten mutterit alapuolelle...
Lukkopesä ei mutkaisella parin-kolmen millin rautalangalla sörkkien sanonut mitään. Eli keppikonsoli irti - aina niin mukava homma, vaikka sopiva avain löytyykin. Porasin sitten aiemmin mainitun tulpan pois kyljen puolelta, eikä tappia näkynyt! Paljastuukin, että reikä on täynnä jotain metallista moskaa, joka hieman lisää porailemalla lähti omille teilleen. Lukkopesä lähti sitten ihan sievästi irti...
Kokoonpanovaiheessa unohtui tietysti virtalukko väärään asentoon -> vaihde vapaalla koko ajan eikä avaimesta onnistu kääntää ollenkaan. Eli keppikonsoli uudelleen irti.
Vaihdekepinkin voi näköjään laittaa väärään asentoon, jolloin katoaa keskitys kepistä
Noh, nyt kaikki lukot toimii hienosti, lukkosarjasta kiitos Mertmille. Virtalukon huollatin vielä Mikkelissä, sarjoitus 35e + avain koodin perusteella 10e.