Tämä ei voi olla....?
Tämä ei voi olla....?
Siis tämä ei voi olla -87.... tai sitten mä tiedän Saabeista vähemmän kuin luulin...
Suora linkki http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=
Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-87 vuoden puolella rekisteröity -88 malli = elokuusta alkaen vaihtuu mallivuosi.jcarlson kirjoitti:Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
Tuon kuvassa olevan auton väri on muistaakseni 90 tai 91 samoin kapselit, mutta saahan auton maalatuksi ja kapseleita kaupasta. Rekkarin perusteella saisi asian selväksi
# 419 Vesa Pohjalainen
[quote="jcarlson"]Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös. [/quote]
Se auto on ollut varmaan niitä viimeisiä kappaleita pystykeulana ja on siis koottu osista mitkä on vuosien mittaan pudonnut lattialle ja siivoojat on lakaisseet ne yhteen kasaan, niistä on sitten tehty auto
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös. [/quote]
Se auto on ollut varmaan niitä viimeisiä kappaleita pystykeulana ja on siis koottu osista mitkä on vuosien mittaan pudonnut lattialle ja siivoojat on lakaisseet ne yhteen kasaan, niistä on sitten tehty auto
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Vuosimalli näkyy oikean etulokarin päällä. "M1988" esim.jcarlson kirjoitti:Juu. Viistokeula = '87 -> , Uudet jarrut, kässäri taakse ja renkaat pulteilla = '88 ->
Eli viistokeula = uudet jarrut ei sekään ole aivan pätevä muistisääntö.
Hassua kyllä, omistin aiemmin peruskaasari 900:n joka oli pystykeula, vuosimallia '87 ja siinä oli uudemmat jarrut, pulttijako 4x108 ja kässäri taakse, tehtaalta jo. Toisesta tällaisesta yksilöstä olen kuullut myös.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
onhan näitä vm -89 ja jopa vm -90 pystäreitä nähty liikenteessä. Erään entisen poliisiautonkin bongasin myynnistä. Lokarin päällä merkintä vuosimallista -89, mutta silti se oli nelilovinen ja ruiskukoneella. En tosin tullut tsekanneeksi, onko se ollut kumminkin kaasarimalli alunperin...Kapaleino kirjoitti: Se auto on ollut varmaan niitä viimeisiä kappaleita pystykeulana ja on siis koottu osista mitkä on vuosien mittaan pudonnut lattialle ja siivoojat on lakaisseet ne yhteen kasaan, niistä on sitten tehty auto
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
niin ja jos vielä pilkkua viilataan niin ensimmäiset viistokeulat on tullu myyntiin jo vuonna 86,mulla oli pari vuotta sitten semmonen tais olla käyttöönottokuukausi 09/1986.ja joskus oli pystykeula kaasari malli kesäautona se oli vm.87. otettu käyttöön 08/1987 ja siinä otti käsijarru jo takapyöriin.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
- Paikkakunta: Tampere
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Hieno tuo punainen...
Mistä vuosimallista lähtien takalokasuojat puuttuvat, kun ainakin omastani (1989) puuttuvat?
Olikos joissain 1989 iivareissakin tuon väriset ikkunalistat, vai onko tuo entinen C?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=209573
Mistä vuosimallista lähtien takalokasuojat puuttuvat, kun ainakin omastani (1989) puuttuvat?
Olikos joissain 1989 iivareissakin tuon väriset ikkunalistat, vai onko tuo entinen C?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=209573
Viimeksi muokannut saab900c, Ma Tammi 10, 2005 18:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.