og 900 S
og 900 S
2.0 t ei apc boxia, Rupeaa pätkimään kun ahdot menevät 0.5 bleederi on ja bensalastu, Hukkiksen kello löysä? hukkiksen letkun vaikka ottaa irti pitäs ahtaa niin paljon ku annat kaasua, mutta tekee samaa.
Viimeksi muokannut tturku, Ti Helmi 11, 2014 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: siirretty oikealle alueelle niin saat paremmin vastauksia
Syy: siirretty oikealle alueelle niin saat paremmin vastauksia
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
Onko ylipainekatkaisin toiminnassa vai ohitettu?
Se katkaisee muistaakseni 0.6bar jos ei ole säädetty ylemmäksi tai ohitettu.
Muistelen kun selailin aikanaan etsi-napilla niin noissakin kalvo vuotanut tai venynyt nin joillakin pätkinyt.
Se katkaisee muistaakseni 0.6bar jos ei ole säädetty ylemmäksi tai ohitettu.
Muistelen kun selailin aikanaan etsi-napilla niin noissakin kalvo vuotanut tai venynyt nin joillakin pätkinyt.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: og 900 S
Etsiskelin sitä yksi päviä että oisin ohittanu, mutta en löytäny ja hermot meni niin ahtaassa paikassa oisi pitäny varmaan penkki purkaa edestä, yritin myös katkaista sen käytöstä siitä letkusta mikä tulee imusarjaan, mutta en huomannu vaikutusta.
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
Jos ylipainekytkin katkoo se on tosi terävä nykäys. Kaikki vedot häviää. Ei mitään pientä nyhtämistä...Tosiaan jos otat sen letkun irti imusarjasta ja ei vaikutusta sitten voi sulkee pelistä ylikatkaisin jutun. Letku irti katkaisin ei voi toimia. Hukkaportin löysä kello ei lienee pätkimistä aiheuta vaan ahdot silloin pienemmät mutta toimii muuten. Viisaammat jatkakoon....
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: og 900 S
Missä kunnossa sytytysosat on?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: og 900 S
En oo sytytystä tutkin,aiemmin toimi ihan ok kun ei ollu esim bleederiä ja bleederin jälkeen se ahto sinne vajaan kiloon, mutta tipahti sinne 0.5 hyvin nopeasti sillon ei pätkiny, tuntuu vähän samalta kuin olisi ahtovuoto jossain kun pääsee sinne 0.5 bar kohalle
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
32334649 kirjoitti:Jos ylipainekytkin katkoo se on tosi terävä nykäys. Kaikki vedot häviää. Ei mitään pientä nyhtämistä...Tosiaan jos otat sen letkun irti imusarjasta ja ei vaikutusta sitten voi sulkee pelistä ylikatkaisin jutun. Letku irti katkaisin ei voi toimia. Hukkaportin löysä kello ei lienee pätkimistä aiheuta vaan ahdot silloin pienemmät mutta toimii muuten. Viisaammat jatkakoon....
Joo siis ei se kiihy siitä enää kun rupeaa nykyttämään pakko löysätä kaasua, ykkös vaihteella ei kerkiä sitä tehdä vaan kiertää loppuun asti.
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: og 900 S
Vika vois olla tuossa bleed-venttiilissä. Nakkaa bleedi mäkeen ja laita rajapaineventtiili tilalle.
IP
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: og 900 S
No nyt toimii silleen että pitää sen 0.5-0.6 kokoajan kun otin ton rajapaine tsydeemin pois pelistä eli nyt taitaa sitten olla kiinni tosta hukkaporttissa, ajattelin huomenna laittaa sinne jäykän lisäjousen jos se auttas.
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
Eipä nuissa Turbo Smartin bleedeissä ainakaan ole ikään mitään vikaa ollut, viidessä eri turbo-Satkussa ko. osaa on käytetty.Saabisti -77 kirjoitti:Vika vois olla tuossa bleed-venttiilissä. Nakkaa bleedi mäkeen ja laita rajapaineventtiili tilalle.
IP
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: og 900 S
En keksi miten bleederi tai hukkaportti voisi terävää nykimistä aiheuttaa. Korkeintaan ahtojen aaltoilua tai laskemista. Oma veikkaukseni on sähköpuolella sytytyksessä. Tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä ekana tarkistukseen.
Ei siitä tosin välttämättä noin helpoilla tarkistuksilla selviä. Omassa satkussa (ässän tekniikalla) on ollut samanlaista ongelmaa jo pidempään. Ja on tullu vaihdeltua kaikkea ilmamassamittarin ja bensapumpun väliltä. Kesäkelillä ei vakio tekniikalla kovin pahasti haitannut, kun alkoi nykimään noin 0,55-0,6 bar ahdoilla, mutta kovilla pakkasilla alkoi tekemään samaa jo ~0,45 barissa, mikä on jo melko häiritsevää jos ohittamaan yrittää lähteä. Pitää taas jossain välissä tutkia kunhan motivaatiota jostain löytää...
Ei siitä tosin välttämättä noin helpoilla tarkistuksilla selviä. Omassa satkussa (ässän tekniikalla) on ollut samanlaista ongelmaa jo pidempään. Ja on tullu vaihdeltua kaikkea ilmamassamittarin ja bensapumpun väliltä. Kesäkelillä ei vakio tekniikalla kovin pahasti haitannut, kun alkoi nykimään noin 0,55-0,6 bar ahdoilla, mutta kovilla pakkasilla alkoi tekemään samaa jo ~0,45 barissa, mikä on jo melko häiritsevää jos ohittamaan yrittää lähteä. Pitää taas jossain välissä tutkia kunhan motivaatiota jostain löytää...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: og 900 S
Siis nyt tämä toimii ihan normaalisti ei nytkähä kun eliminoin ton rajapaineen, ja sillä lisäjousella meinasin että pitää ahdot tasasena kun oli niin löysän olonen hukkis.Joo kyllä tulpat aijon kahtoa kuhan pääsen tänään talliin viemään
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
Mitkä olisivat hyvät tulpanjohdot tämmöseen, linkkiä kiitos
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: og 900 S
Boudicordit, ite otin tuolta:breuha kirjoitti:Mitkä olisivat hyvät tulpanjohdot tämmöseen, linkkiä kiitos
http://www.mister-auto.fi/fi/sytytysjoh ... 16518.html
Tai lähimmästä varaosapuljusta
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko