Mistäs kannattaisi tilailla yläkerran ja alakerran tiivistesarjat?. Motonetissä näkyy olevan jotain sarjoja mutta mitä niihin tulee matkassa?. Jos joku on tilaillut niin vois ilmineerata.
Varaosanetistä kattelin niin oli jokin tiivistesarja reilut 200€ , menee kovin tyyriiksi.
Kumi-Heleniukselta (nykyisin Vianor, taisi olla muuten silloin jo) Rovaniemeltä ostin jakoketjun, kiristimen, Sachsin vakiokytkimen, SKF:n painelaakerin ja ylä- ja alapään tiivistesarjat hintaan ~1400 markkaa. Joten tuo 200€ tiivistesarja tuntuu todellakin tyyriiltä, ellei se sitten ole koko moottorin kattava.
moi no koska kyseessä 99 sun kannattais tarkentaa onko kyseessä 1,7,1,85,2,0bvai 2,0h kone. Minulla on joitakin noista tiivistesarjoista(uusia)joita varmasti saa halvemmalla kuin ns kivijalkaliikkeistä t Harri
harrip kirjoitti:moi no koska kyseessä 99 sun kannattais tarkentaa onko kyseessä 1,7,1,85,2,0bvai 2,0h kone. Minulla on joitakin noista tiivistesarjoista(uusia)joita varmasti saa halvemmalla kuin ns kivijalkaliikkeistä t Harri
Kone on 2,0 ja H-malli. Laitas privaa niin kattellaan!.
Nostetaas vielä threadia, eli mistä kannattas kysellä tiivistesarjaa?. Monessa paikassa ei tule yläkerran sarjan mukana kannentiivistettä, kun olen soitellut. Ois kohta akuuttia tarvetta tiivisteille.