Tuosta löytyy aika hajanaista tietoa joten kysely pystyyn...
Jos polttoaine vaihdetaan E85:seen ilman fleksituneja ynnä muita.
menisikö muutos isommilla suuttimilla +säädöllä?
Ja mites tuon sytkän säätö toimii tuossa Ezk autossa?
Olis testissä T16 suuttimet 280-150-712 kävivät ainakin tuolla 40-50% seoksella julmetun rikkaalla.
voisiko tuo toimia pelkällä e85:sella? Noilla suuttimilla?
2.1 Etanoliksi
Re: 2.1 Etanoliksi
Usein hoettu, että suuttimien pitää antaa 30% enemmän bensaa ja kk-suuttimen pitää olla isompi (k-jet). Sitten pelkällä etanolilla seos kohdalleen, ja ajetaan hamaan tulevaisuuteen asti sillä. Bensansuodatin ja öljyt vissiin kannattaa vaihdella piakkoin etanoliin vaihtamisen jälkeen...
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
Re: 2.1 Etanoliksi
Ajattelin samaa omaan 2,1:seen. Kokeilinkin, ei hyvä. Olen ymmärtänyt viesteistä, että turbotonta satkua ei kannata yrittää etanolille. turboista: kts 'refuel' - ketju.