Tuosta löytyy aika hajanaista tietoa joten kysely pystyyn...
Jos polttoaine vaihdetaan E85:seen ilman fleksituneja ynnä muita.
menisikö muutos isommilla suuttimilla +säädöllä?
Ja mites tuon sytkän säätö toimii tuossa Ezk autossa?
Olis testissä T16 suuttimet 280-150-712 kävivät ainakin tuolla 40-50% seoksella julmetun rikkaalla.
voisiko tuo toimia pelkällä e85:sella? Noilla suuttimilla?
2.1 Etanoliksi
Re: 2.1 Etanoliksi
Usein hoettu, että suuttimien pitää antaa 30% enemmän bensaa ja kk-suuttimen pitää olla isompi (k-jet). Sitten pelkällä etanolilla seos kohdalleen, ja ajetaan hamaan tulevaisuuteen asti sillä. Bensansuodatin ja öljyt vissiin kannattaa vaihdella piakkoin etanoliin vaihtamisen jälkeen...
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Re: 2.1 Etanoliksi
Ajattelin samaa omaan 2,1:seen. Kokeilinkin, ei hyvä. Olen ymmärtänyt viesteistä, että turbotonta satkua ei kannata yrittää etanolille. turboista: kts 'refuel' - ketju.