Kuten alkup. viestiketjusta käy ilmi, hän on saanut jo palautetta mutta ainakin itse uskoisin, että pystyisimme tarjoamaan hänelle hiukan toisenlaista näkökulmaa, koska turbosatku oli täällä ns. "kotimainen" kulkine. Ulkomailla härvelihän oli lähinnä eksoottinen imagovekotin (USA:ssa eräs erityisasiakasryhmä oli yliopistojen professorit jne..).
Nopeasti mieleen tuli seuraavaa:
-Garretin ahtimen kestävyys & vikaoireet, myös omat näkemykset ominaisuuksista?
-Mitsubishin ahtimen kestävyys & vikaoireet, myös omat näkemykset ominaisuuksista?
-APC (guruja löytyy, ehkä omakohtaiset kokemukset ruuvailusta ovat mielenkiintoisimpia?)
-Alusta, kunnossapito & helppo "tuunaus"?
-Erityismallit?
-Hyvät lisävarusteet?
-Näkökulma paljon ajettuihin (=edes vähän edullisempiin?) turboihin, eli n. 250-350 tkm ajettuihin turbosatkuihin, jotka tässä maassa joutuvat kokemaan kovia?
En usko, että Mr. Allen panee pahakseen sähköpostien tulvaa, nyt kaikki rohkeasti kirjoittelemaan englanniksi!

Morning All,
I'm going to be doing a feature article on Saab 900 Turbos for PPC Magazine next month and need a bit of help with pictures and info. What we're after for the feature is a basic buying guide for the car, with insight on what to look out for, the cars optional extras, good bits, bad bits etc
If anyone can help with the feature by providing information on the cars then that would be greatly appreciated. We are also on the look out for a virtually standard, tidy 900 Turbo to use for photographs in the piece.
If anyone is willing to help out for this then please email me at benallen105@hotmail.com
Regards,
Ben Allen