Fuelcut ongelmaa 900S

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
aaroonni
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Elo 25, 2014 16:25

Fuelcut ongelmaa 900S

Viesti Kirjoittaja aaroonni »

Elikkä ongelmana on fuel cut, autossa kiinni cuuleri bensalastu sekä bleedi,täyskaasulla kiihdyttäessä *pätkäisee* menon ja boksista relemäinen naksahdus, kaikki osat otettu purku ässästä joka toimi näillä osilla ja ahdoilla moitteetta ja vaihdettu koko boksi,ei pelkkää karttaa niin mistä moinen johtuisi ?
9-3 CV AeroTTiD -09
900 S Coupe -93

9-3 ss -03 vector stage 2 RE85 ex
900 S Sedan -90 ex
900 S Combi -90 ex
9000 Aero -94 ex
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Fuelcut ongelmaa 900S

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Pieni ero ahtimen peruspaineessa? Oliko purkuauto samoilla suuttimilla?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Oldskuul
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Ke Tammi 22, 2014 16:29

Re: Fuelcut ongelmaa 900S

Viesti Kirjoittaja Oldskuul »

Onko maksimipaine rajaa säädetty koelaudan alta kauemmaksi vai letku säätimestä tukittu kokonaan? jos rajaa on vaan säädetty kauemmaksi niin saattaa tehä fuelcuttia silti, itsellä loppu cutit ku tulppasin letkun.
Vastaa Viestiin