, joka on ensimmäinen jonka olen ikinä omistanut. Bensavalo palaa siis jatkuvasti, mutta bensamittarin viisari näyttää kuitenkin oikein. Mistä voisi olla kyse ja miten mittariston taakse pääsee käsiksi?
 , joka on ensimmäinen jonka olen ikinä omistanut. Bensavalo palaa siis jatkuvasti, mutta bensamittarin viisari näyttää kuitenkin oikein. Mistä voisi olla kyse ja miten mittariston taakse pääsee käsiksi?OG900 Bensavalo palaa jatkuvasti
OG900 Bensavalo palaa jatkuvasti
Kyseessä on siis 2.0i -91 vuoden   , joka on ensimmäinen jonka olen ikinä omistanut. Bensavalo palaa siis jatkuvasti, mutta bensamittarin viisari näyttää kuitenkin oikein. Mistä voisi olla kyse ja miten mittariston taakse pääsee käsiksi?
 , joka on ensimmäinen jonka olen ikinä omistanut. Bensavalo palaa siis jatkuvasti, mutta bensamittarin viisari näyttää kuitenkin oikein. Mistä voisi olla kyse ja miten mittariston taakse pääsee käsiksi?

, joka on ensimmäinen jonka olen ikinä omistanut. Bensavalo palaa siis jatkuvasti, mutta bensamittarin viisari näyttää kuitenkin oikein. Mistä voisi olla kyse ja miten mittariston taakse pääsee käsiksi?Re: OG900 Bensavalo palaa jatkuvasti
itse en usko, että vika valossa-kyllä se anturi siellä tankissa falskaa. Ota sieltä takakontista kate pois ja johto irti ja kato-palaako vielä. Kaiutinritilän kun ottaa poiis, niin jotain pääsee tekee mittariston kanssa, jos haluaa enemmän tilaa, niin täytyy purkaa enemmän.