kansirempan jälkeen laitoin kunnostetun virranjakajan, uuden ohjauskasetin, tulpanjohot, tulpat, pyörijän ja virranjakajan kannen. Lähti ykkösellä käyntiin puolenvuoden eeppisen remontoinnin jälkeen hyvä ol fiilis. Kunnes sammui ku säädin kaasaria. Huomasin että oli 16venasen pyörijä ja mittasin ettei ollut mitään vastusta. Noh kävin ostamassa oikeanlaisen ja ei mitään eloa. (tulpat kasteltu jo useasti tässä vaiheessa). Noh mittailin hallanturin piuhat ja oli ehjät ja jännitettä oli se noin 10v. Mittailin puolan johdot ja tulee jännite ja käämien arvot ovat ok. Mittasin tulpanjohdot vielä ja näytti oikeita arvoja. Testasin vanhalla ohjaus kasetilla vielä ja ei kipinää. Onko sulakelootassa jotain relettä kun kattelin että kasetilta lähtee sininen johto sulakelootaan? Sulake 3 oli kunnossa.
kansirempan jälkeen laitoin kunnostetun virranjakajan, uuden ohjauskasetin, tulpanjohot, tulpat, pyörijän ja virranjakajan kannen. Lähti ykkösellä käyntiin puolenvuoden eeppisen remontoinnin jälkeen hyvä ol fiilis. Kunnes sammui ku säädin kaasaria. Huomasin että oli 16venasen pyörijä ja mittasin ettei ollut mitään vastusta. Noh kävin ostamassa oikeanlaisen ja ei mitään eloa. (tulpat kasteltu jo useasti tässä vaiheessa). Noh mittailin hallanturin piuhat ja oli ehjät ja jännitettä oli se noin 10v. Mittailin puolan johdot ja tulee jännite ja käämien arvot ovat ok. Mittasin tulpanjohdot vielä ja näytti oikeita arvoja. Testasin vanhalla ohjaus kasetilla vielä ja ei kipinää. Onko sulakelootassa jotain relettä kun kattelin että kasetilta lähtee sininen johto sulakelootaan? Sulake 3 oli kunnossa.
Mites olisko ne tulpanjohdot tarpeeksi syvällä siellä tulpissa että saa kontaktia ja myös puolassa??sytysjärjestys 1 syl on rintapellinpuolella.
Jees saab lähti käyntiin. Oli aika aku ankka vika, sillä hall anturin töpselin metalliliuskat olivat löysät ja eivät ottaneet yhteyttä anturiin ja tätä turasin viikon