Bypassista Dumpiksi?!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
aaroonni
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Elo 25, 2014 16:25

Bypassista Dumpiksi?!

Viesti Kirjoittaja aaroonni »

Paljon on ollut keskustelua aiheesta,mutten ole löytänyt kunnon selostusta kuinka tämä pitäisi tehdä ? olen käyttänyt hakua mutta ei,lukee vain että bypass muutettu dumpiksi.
Tiedän että jompikumpi pää pitää tulpata mutta kumpi? imusarjalle vai turbolle menevä?
Kyseessä 900 S Kiitos vastauksista jo etukäteen ! googlesta löytyi vain kuva jossa oli tämä vakio bypass jonka imusarjalle menevään päähän oli laitettu suodatin,mutta kuvassa oli ng 900/ 93
9-3 CV AeroTTiD -09
900 S Coupe -93

9-3 ss -03 vector stage 2 RE85 ex
900 S Sedan -90 ex
900 S Combi -90 ex
9000 Aero -94 ex
aero
-
Viestit: 8750
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Bypassista Dumpiksi?!

Viesti Kirjoittaja aero »

Ei siitä ite venasta kumpaakaan. Bypass päästää ilmat ahtoputkesta turbon ja ilmanputsarin väliseen imuputkeen ja dumppi puolestaan ulkoilmaan, joten bypassilta irti tuonne imuputkelle menevä letku ja filtteri tilalle. Se imuputken reikä sitten tulpataan, ettei ime A) roskia, B) ilmaa ilmamassa-/määrämittarin ohi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Vastaa Viestiin