T8 N-Y-K-I-I!!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
arvi
"Aero"
Viestit: 424
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 02:43
Paikkakunta: Liminka

T8 N-Y-K-I-I!!

Viesti Kirjoittaja arvi »

Mistähän nyt pitäis alkaa etsimään vikaa kun tuo satku meinaa nykiä pikkasen kylmällä koneella? Nykiminen ei ole semmosta pikkusta nypytystä vaan aivan kunnon rynkytystä! Aivan kuin joku pistäis kunnolla hanttiin... :cry:
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Tulpanjohdot 90% tapauksista....
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
arvi
"Aero"
Viestit: 424
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 02:43
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja arvi »

Virranjakajankansi, pyörijä ja tulpanjohdot on aikalailla uudenveroiset. Tulppia en kyllä ole vielä vaihtanut ja johdot ei oo bougigordit vaan jotkut halpisjohdot...
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Nykiminen

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Oma t8:ni teki tommosta kun käytettiin määräjakajaa irti ja toinen ,,fiksu'' mekaanikko unohti kiristää pannan mikä tulee siihen hattuun määräjakajan yläpuolelle. Tietyillä kierrosalueilla nyki niin perkeleesti mutta 2k:n yllä ei sitten ollenkaan. Pentele imi ilmaa lautasen ohi niin eihän silloin soppaa riitä. Onneksi ei venttilit palaneet.
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
arvi
"Aero"
Viestit: 424
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 02:43
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja arvi »

Näytti se kumitötterö olevan ihan hyvin paikollaan kun sen tarkistin päivällä. Eikä tuo koko ajan nykittele vaan ainoastaan kylmänä.
Vastaa Viestiin