900 Pohjapanssari
Onhan toki käytössä.
Mulla on alkuperäinen panssari, mutta motonetistä saa kai täysin samanlaisen. hintakaan ole paha, jotain 30e.
Kyllä suosittelen, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Öljypropun mahtuu avaamaan panssaria poistamatta.
Kahdesti on lumi/jääpaakku kopsahtanut panssariin, eihän se pohja nyt rikki mene lumipaakusta, mutta jotenkin on turvallisempi olo..
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=4288
Mulla on alkuperäinen panssari, mutta motonetistä saa kai täysin samanlaisen. hintakaan ole paha, jotain 30e.
Kyllä suosittelen, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Öljypropun mahtuu avaamaan panssaria poistamatta.
Kahdesti on lumi/jääpaakku kopsahtanut panssariin, eihän se pohja nyt rikki mene lumipaakusta, mutta jotenkin on turvallisempi olo..
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=4288
Viimeksi muokannut teesalama, Ke Helmi 16, 2005 10:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saabilla jo vuodesta 1995. Suomen Saab-klubi ry:n jäsen.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Pohjapanssarista / og900
Omassa on ollut ilmeisesti uudesta alkaen (900 Aero -90). Hyvähän tuo on, varsinkin kun ajelee a) Espoossa missä on paljon töyssyjä ja b) autolla joka on matala. Pienet pohjakosketukset eivät hirmusesti hetkauta ja isoja vartenhan tuo on sinne asennettu. Ja suojannee hiukan ravaltakin ja öljypohja on melko hyvässä turvassa. Suosittelen.
Joo mutta saahan sitä silti kysyä asiaa uudestaan, eihän tuo topicci liittynyt varsinaisesti kysymääsi. Muistin ton vaan kun itse joskus selvittelin.Reetu kirjoitti:No voi vidu , aina löytyy vanhempia kirjoituksia , no mites se vaihteistoproppu jääkö reikä sille myös?
Itseasiassa viimeksi eilen kävin auton alla ihmettelemässä vaihteiston tyhjennysproppua. (pitäis vaihtaa hypoidit) noh autossani ei ole ko.proppua, mutta panssari ei estäisi sen avaamista.
Saabilla jo vuodesta 1995. Suomen Saab-klubi ry:n jäsen.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
On muuten lujaa tekoa se saabin pohjapanssari (mikä oli vm90 i16valve satkussa)... muutaman kerran pökkäsin siihen, kerran jopa asfaltilla kun oli hiukan "näkymättömät" töyssyt ehdessä pihassa... ois varmaa menny öljypohja uusiks ilman sitä
Ja mitään haittaa siitä ei ollut
Ja mitään haittaa siitä ei ollut
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Ei madalla yhtään. Henselit vaan pois ja panssari tilalle. Jos ton alemmaksi meinaa mennä niin sitten tulee jo muutenkin osumaaJortsu kirjoitti:Muuttaako pohjapanssari maavaraa?
ts. tuleeko alemmas kuin ne "henkselit"
Saabilla jo vuodesta 1995. Suomen Saab-klubi ry:n jäsen.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Hyvä tietääTeemu kirjoitti:Ei madalla yhtään. Henselit vaan pois ja panssari tilalle. Jos ton alemmaksi meinaa mennä niin sitten tulee jo muutenkin osumaaJortsu kirjoitti:Muuttaako pohjapanssari maavaraa?
ts. tuleeko alemmas kuin ne "henkselit"
Täytyy pistää harkintaan pohjapanssarin osto
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
hyvä olla olemassa, vanhassa sotaratsussa sitä ei ollut silloin kun kävi huonosti...
öljyproppu osu kiveen, proppu läskineen irti ja öljyt samassa pihalle koneesta ja kaikki tapahtui naapurin puolella keskellä ei mitään.
tämänjälkeen on satkuissa ollut ainakin meillä pohjapanssarit. sotaratsuun tehtiin itse, olikohan se 5 mm alumiini levystä. kahesti siitä sain kiinnityspultit poikki. Nyt samainen panssari velipoijjalle paikallaan, ja on myös suojannut hyvällä menestyksellä.
Nykyisessä autossa on nyt saabin alkuperäinen panssari, ei laske auton maavaraa niinkuin tuo oma tekele.
SIIS SUOSITTELEN HOMMAAMAAN LÄMPIMÄSTI, varsinkin jos satutte ajamaan vähänkään huonompia teitä.
öljyproppu osu kiveen, proppu läskineen irti ja öljyt samassa pihalle koneesta ja kaikki tapahtui naapurin puolella keskellä ei mitään.
tämänjälkeen on satkuissa ollut ainakin meillä pohjapanssarit. sotaratsuun tehtiin itse, olikohan se 5 mm alumiini levystä. kahesti siitä sain kiinnityspultit poikki. Nyt samainen panssari velipoijjalle paikallaan, ja on myös suojannut hyvällä menestyksellä.
Nykyisessä autossa on nyt saabin alkuperäinen panssari, ei laske auton maavaraa niinkuin tuo oma tekele.
SIIS SUOSITTELEN HOMMAAMAAN LÄMPIMÄSTI, varsinkin jos satutte ajamaan vähänkään huonompia teitä.
9-3 SC 1,9 TiD -08
#2678
#2678