Kick down vaijerin säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mart96
"Viggen"
Viestit: 527
Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39

Kick down vaijerin säätö

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Elikkä miten sitä pystyi säätämään? Vai auttaako se seuraavassa ongelmassa: Siis vaihtaa liian myöhään kolmoselle. Kun ajelen kaupunkilla noin 60 vauhdissa, niin on edelleen ''2'' päällä ja jos vaihtaa hetkeksi kakkoselle ja sitten takaiisiin D-lle, niin vaihtaa kolmoselle. Jos kiihdyttää n 70-80 km/h, niin vaihtaa kolmoselle.
Predatori
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2011 13:41
Paikkakunta: kuopio

Re: Kick down vaijerin säätö

Viesti Kirjoittaja Predatori »

Moi. Mulla niin että juurikin 60km/h vaihtaa kolmoselle jos kuormitus pieni(löysää kaasua,rullailee). Kaasu päällä saa pidettyä kakkosen 60km/ nopeudessa. Pakkokakkosta käytän kaupungissa koska ärsyttävästi vaihtaa aina kolmosen kun risteykseen hiljentää ja löysää kaasua. kakkoselta kolmosella kaasu pohjassa taas vaihto tulee 120km/h. Kysymykseesi en osaa vastata mutta löytyy haulla,saa säädettyä.
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
Vastaa Viestiin