Tulpanjohdot 99:iin?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Tulpanjohdot 99:iin?

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jäi tuossa muuan aika sitten Boucigordista pelkkä kuori käteen. Mistä sais 99:iin (B-koneella) uudet Boucigordit, Motonetista ostin aikasemmat, mutta siellä ei ainakaan nettilistan mukaan niitä enään myyä? Mitä mieltä oletta Boschin tulpanjohdoista? Jos ovat hyvät, niin olis ihan jees, kun on kaikki muutkin sytytysosat Bosch-valmistetta, paitsi se Ignitor-sytkä... Muita hyviä vaihtoehtoja???
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7378
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Ainakin satkun bougicordit on scantechin pussis, että eikun tiskille kattoon mitä löytyy. Eli niitäkään ei löydy erikseen luettelosta.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Minä hankin championin johdot ja osottautu hyväksi tähän saakka mutta nyt tulppien vaihdon yhteydessä johdot lähtee irti tulpan puoleisesta hatusta vaikka yrittää kuinka varovasti niitä irrottaa. en suosittele punaiset väriltään
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Juu

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Samanlaisia kokemuksia on noista johdoista entisessä "kottikärryssä". Hyvät ne oli kunnes piti tulpat vaihtaa :(
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2010
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Ja mulla satasessa ne punaset championit ei edes toimineet. Autossa pientä nykimistä, ja ahdot ei pysyneet ylhäällä(max oli 0.6bar minkä niillä sai) jne. vaihdoin bougicordit siihe ja nyt on pelannut hyvin 8)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Saiskohan noita Bouceja Motonetista, siis paikan päältä. Ku kerran serkku sahaa rekallaan jatkuvasti Suomea päästä päähän, ku seki meni möläyttään et kyllä siinä on sen verran aina aikaa et kerkeää jossain käymään...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No nyt mullakin on bougicordit. :lol:
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Reijo kirjoitti:No nyt mullakin on bougicordit. :lol:
Mistä ostit, paljon maksoi???
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

ei se champpioni kuulu ku paistin pannulle tai uunin tai raakana suuhun.
Niitten pyyhkijätkin on ihan peestä, äitin rocollas on iha uuet zamppionit ja pyyhkii ehkä 40% loskasta/rännästä. boschia vaan.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No mulla kävi hyvä tuuri eräs ystävällinen kaveri lahjoitti uuden sarjan oli jäänyt käyttämättä kun vaihtoi merkkiä voi polosta osti volvon. 8)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

900aero-84 kirjoitti:boschia vaan.
Tiätkö miten toimii Boschin tulpanjohdot??? Hyvin vai... :? ???

Olis tarkoitus vuodenvaihteen jälkeen tehdä vuosihuolto ja laittaa noita kuluvia sytytysosia uusiksi (pyörijä, vj:n kansi, tulpanjohdot, tulpat, pyyhkijät, ilmansuodatin ja se kuuluisi Puolan johto :lol: ) ja sitten katsastamaan...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kyllä bosch on hyvä merkki , suosittelen tekemään kyseisen huollon se kannattaa :D
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Reijo kirjoitti:Kyllä bosch on hyvä merkki , suosittelen tekemään kyseisen huollon se kannattaa :D
Joo, kerran vuodessa olen sen tehnyt, yleensä joulu-helmikuun aikaan. Ennen katsastusta. Yleensä menny tyyliin, uudet osat paikoilleen, seoksen säätö (CO-pitoisuus noin 2 paikkeille, eiks se yläraja ollu 4,5), sytytyksen tarkistus (kiitos Ignitorin) ja katsastukseen... Kolme vuotta menny moitteetta läpi, pitääpä koputtaa puuta "kop, kop", että jatkossakin menee...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin