Lisäaineetsatkuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ana67
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: La Helmi 26, 2005 11:14
Paikkakunta: Puolanka

Lisäaineetsatkuun

Viesti Kirjoittaja ana67 »

Niin tuli mieleen että kannattaako tuohon satkun tankkiin laittaa mitään lisäainetta 98:lla ajaessa? Ja jos kannattaa niin mitä? Kokemuksia...
Saab-900Gl-1983-3d
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Muistaakseni lyijyttömälle sopivat venttiilinistukat tuli -85 mutta ainakin ne oli -86 mallissa, koska sen aikoinaan varmistin. Noopassa olen käyttänyt kuitenkin lisäainetta ja 98 kyytiainetta
# 419 Vesa Pohjalainen
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tuota oon itsekin vähän miettiny, pitäiskö -84 Aerossani käyttää jotain lisäainetta 98:n seassa? :? Vai onko -84 16v-koneessa jo ne lyijytöntä kestävät venttiilinistukat..?
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Ainakaan siitä lisäaineesta ei ole haittaa
# 419 Vesa Pohjalainen
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Niinhän se taitaa olla.. Mutta olisko kellään tietoa? Voisin nimittäin hyvin uskoa, että kaikissa 16v-kansissa olisi jo ne uudemmat istukat..? :roll:
Vastaa Viestiin