99 -84 yhdellä "Römppäsellä"
Ongelmana on että nykii aikamoisesti kylmänä siinä 1500-2500 välillä.
Kun lämpenee kunnolla, niin suht ok.
Kaasariin vaihdettu kalvo. Tulpat vaihdettu.
Oisko seos kuitenkin liian laiha, kun meni katsastuksestakin läpi
Kannattaako vaihtaa neula ja pohjasuutin?
Mitä virkaa on sillä tapilla (kaasarin kyljessä) joka työntyy ulos, kun vääntää läppää auki? Ilmeisesti joku kohokammion tuuletus?
99 nykii kylmänä
99 nykii kylmänä
Janne
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
Ensiksi, saako moottori riittävästi polttoainetta kylmänä liikkelle lähdettäessä? Toimiiko rikastin oikein? Käytätkö rikastinta riittävän kauan, jotta moottori on ehtinyt savuttaa riittävän käyntilämpötilan?
Toiseksi, tulpanjohdossa/ johdoissa voi ilmetä vanhemmiten häiriöitä, miksei myös uudemmissakin, joka aiheuttaa nykimistä.
Toiseksi, tulpanjohdossa/ johdoissa voi ilmetä vanhemmiten häiriöitä, miksei myös uudemmissakin, joka aiheuttaa nykimistä.
Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
nykii
Itsellä sama ongelma.Säädin vähän rikkaamalle mutta vielä jatkuu lievempänä tosin. Kierrosten yläpäässä meno loppuu. Bensan saanti tuntuis loppuvan kokonaan, mut kun sitten löysää kaasua niin taas mentiin..Silti ei toimi kunnolla
Saab-900Gl-1983-3d
Terve,Saab900i kirjoitti:Ootko kattonu sytytystä, että enko esim: katkojan kärkiin ym. päässy vettä?...
kärkiä ei ole. On elektroninen sytkä.
Tulpanjohdot on kyllä aika vanhan näköiset, joten ne menee vaihtoon.
Kyllä se käy kun antaa ryyppyä tarpeeksi. Pitänee vain säätää sitä kierroslukua pienemmälle.
Ihmetyttää vain, kun pitää lämmetä ihan puoleenväliin mittaria asti. Aikoinaan mun 1980 99:ssä riitti kun mittari nousi sen 5mm, niin voi jäättää jo ryypyn pois.
Janne
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid