CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Se imusarjan keskellä oleva sininen ei montaa euroa maksa eli edullinen investointi
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2012 12:35
- Paikkakunta: Kokkola
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Nyt ajettu 250km testilenkki ja toistaiseksi valo pysynyt poissa.
Viimeisimmät vaihdetut osat olivat jakoketju ja bensapumppu.
Vanhan pumpun paineita en testannut ajossa ollenkaan, tyhjäkäynnillä olivat ok.
Vanha pumppu oli Walbron, äänekäs ja rohisi välillä.
Viimeisimmät vaihdetut osat olivat jakoketju ja bensapumppu.
Vanhan pumpun paineita en testannut ajossa ollenkaan, tyhjäkäynnillä olivat ok.
Vanha pumppu oli Walbron, äänekäs ja rohisi välillä.
Saab 900i 2.1 16v Combi Coupe
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Päivittelenpäs omaakin tilannetta - ruiskun lämpötila-anturin vaihtaminen ei ole korjannut auton heikkoa vastaamista kaasuun kylmänä. CE-Valo palaa välillä, mutta muuten auto toimii ihan nätisti. IMM vastuslanka ei vain näytä palavan koskaan, joten sitä aion kokeilla kunhan saan käsiini toimivan kappaleen.
1991 900i 2,1l
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2012 12:35
- Paikkakunta: Kokkola
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Jotta se lanka hohkaa, vaatii että konetta käytetään vähintään 2000rpm ja sammutetaan lennosta. Tyhjäkäynniltä sammutettuna ei pala.
Saab 900i 2.1 16v Combi Coupe
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Taisi olla vielä 65°C tmv. lämpötilakin koneelle vaatimuksena. Joku jossain mainitsi että LH 2.4.2 hehku tapahtuisi n. 20s sammutuksen jälkeen, mutta en ole koskaan nähnyt sen langan hehkuvan.KapteeniMahtava kirjoitti: ↑Su Maalis 01, 2020 20:58Jotta se lanka hohkaa, vaatii että konetta käytetään vähintään 2000rpm ja sammutetaan lennosta. Tyhjäkäynniltä sammutettuna ei pala.
1991 900i 2,1l
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2012 12:35
- Paikkakunta: Kokkola
Re: CHECK ENGINE valo palaa jatkuvasti, ei oireita
Tuohon lämpötilaan en osaa sanoa, kun en muista oliko kone kylmä vai lämmin. Aika on 4 sekuntia sammuttamisen ja langan syttymisen välillä ja itsellä vaati sen 2000rpm.huttuded kirjoitti: ↑Su Maalis 01, 2020 21:53Taisi olla vielä 65°C tmv. lämpötilakin koneelle vaatimuksena. Joku jossain mainitsi että LH 2.4.2 hehku tapahtuisi n. 20s sammutuksen jälkeen, mutta en ole koskaan nähnyt sen langan hehkuvan.KapteeniMahtava kirjoitti: ↑Su Maalis 01, 2020 20:58Jotta se lanka hohkaa, vaatii että konetta käytetään vähintään 2000rpm ja sammutetaan lennosta. Tyhjäkäynniltä sammutettuna ei pala.
https://youtu.be/A6il_rfijJw
Saab 900i 2.1 16v Combi Coupe
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359