NYT ON MIES HÄDÄSSÄ!!!!!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
antti.h
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2004 10:31
Paikkakunta: Turku

NYT ON MIES HÄDÄSSÄ!!!!!

Viesti Kirjoittaja antti.h »

Auttakaahan kanssa Saabistit!!! Ahdot ongelmana,auto muutettu täysi paineiseksi...ylipaine kytkin on nyt pois pelistä ja 0.4barissa alkaa taas katkomaan bensan syöttöä!! Progressiivinen säädin kiinni että pitäis sen ruoka puolen olla kunnossa!!??????????? Mikä hemmetti Sabaa vaivaa?
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Auto on varmaankin -90 ässä alunperin? Jos näin on niin sitten vaan lastua peliin. Jo loppuu katkominen.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Re: NYT ON MIES HÄDÄSSÄ!!!!!

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

antti.h kirjoitti:Auttakaahan kanssa Saabistit!!! Ahdot ongelmana,auto muutettu täysi paineiseksi...ylipaine kytkin on nyt pois pelistä ja 0.4barissa alkaa taas katkomaan bensan syöttöä!! Progressiivinen säädin kiinni että pitäis sen ruoka puolen olla kunnossa!!??????????? Mikä hemmetti Sabaa vaivaa?
Ekana tulisi mieleen, että on ohitettu vahingossa ylipainekytkimen sijaan paineanturi jos kerta meno tyssää paineiden noustessa kuin seinään ja jatkuu kun paineet laskee.


Edit: Matalapaineturbo.. onko noissa edes samanlaista paineanturia kun vanhemmissa..? :o
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tosiaan jos on vuosimallin -90 ässä, niin vaatii lastun ettei katkoisi bensansyöttöä. Uudemmissa ei katkomista enää ole.

Alunperin ei matalapaineturbossa taida olla koko paineanturia. Mihinpä sitä tarvittaisiin kun ei ole kerran APC:takan. Ylipainekytkimen pois pelistä otto on tässä tapauksessa helppo kun voi vain tulpata letkun. Itselläni on APC muiden hilppeiden ohella asennettu, ja sen paineanturille on erikseen oma letku.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
antti.h
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2004 10:31
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja antti.h »

Kiitoksia hyvät herrat! Lastun hankinta on sitten ajankohtainen. Auto on -90S! Paine anturia ei autossa tosiaan ole,ei ole muuta kuin ylipaine kytkin.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jos et muualta löydä, niin minulla on noita lastuja muutama erilaista. Mutta en ala niistä mitään bisnestä tekemään.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin