Sana on vapaa

17 tkm on tullut tuon vihreän mittariin siitä, kun sen liki 1,5 vuotta sitten sain. Se kulkee niin iloisesti, että annan anteeksi sen metelin. Jotkut sanovat kaasari Saabia laiskaksi, mutta heilläpä taitaa ollakin se laiska viitos-vaihde, joka sen tekeeng900aero kirjoitti:Kyllä kaikki muut 70-luvun ominaisuudet harrasteautossa vielä sietäisi mutta en oikein sitä koneen kiekumista välittäisi kuunnella.
Edelleen 75 esite kädessäni. 1150 kg 2-ovisena, 30 kg lisää takaovista, 10 kg automaattilaatikosta. Lukemat "Tomvikt fulltankad".ng900aero kirjoitti:Muistaakos kukaan minkä verran 99:n omapaino on, kaksi- ja neliovisena?
Voi olla menohalut aika häviksis jollain vakioruiskulla 8:n enskalla, bensaa palaa enempi kun joutuu polkeen että jaksaa mennä.ng900aero kirjoitti:Että noin lyhyt on, unohdan siis tomaatit välittömästi. 99 LE, E tai EMS olisi kyllä kiva mutta nuo välitykset rassaa, pitäisi saada isoimmalla pykälällä satasen nopeudessa kierrokset tuonne 2300:n hujakoille, muten palaa liikaa löpöä ja tarvitaan korvatulppia. Sopiikos B-koneen kaveriksi 900:n 5-pykäläinen manuaaliaski jossa kasin ensiöt?
Tuollainen yhdistelmä ei ole kauhean yleinen, 16tappinen turbo ja automaatti, mutta asiaan.Onkos tuollainan -75 99:n automaattilaatikko suunnilleen samanlainen kuin vaikkapa vm 1990 900S:n vaiko vieläkin vanhanaikaisempi? Se on nimittäin ainoa saabin kolmivaihteinen tomaatti jolla olen ajanut, siksi siihen vertasin.
No eipä tuossa taidakkaan olla kauheesti eroa, mulla lukee 89 ykskaasarisen 4-ovisen satkun rek.otteessa omamassaksi 1170.jariha kirjoitti:Edelleen 75 esite kädessäni. 1150 kg 2-ovisena, 30 kg lisää takaovista, 10 kg automaattilaatikosta. Lukemat "Tomvikt fulltankad".ng900aero kirjoitti:Muistaakos kukaan minkä verran 99:n omapaino on, kaksi- ja neliovisena?
toi on niin totta. ja mukavuus kompensoi myös suorituskykyhäviöt (mikä on aluksi melkein shokki - hei, missä ne hevosvoimat on*). mulla 99 ruiskutomaatissa kulutus tasoittui talvellakin tuonne 11 litraan, lukema jonka alhaisuutta itsekin ihmettelin mutta monta tankillista ajoin peräkkäin samoin mittaustuloksin. ekat tankilliset ko. autolla meni jotain 14 l vauhtia, oliko auto sitten tukossa edellisen omistajan käytöstä, vaiko mun automaatinkäytössäkö oli toivomisen varaa.tetammi kirjoitti: Mutta kyllä automaatilla ajelu on niin mukavaa että sitä kyllä antaa anteeksi suuremman kulutuksen.