joskus aikaisemmin on ollut juttua satkun vilkunviiksen ehjäyksestä (ei kestä okealle päällä), en vaan löytänyt haulla.
löytyiskös joltain se linkki tai kertoiskos joku uudestaan mite se homma etenee
Jos korjaus ei onnistu (itse en edes yrittänyt) ja samanlaista et löydä niin voit tehdä kuten minä.Romikselta ei löytyny 900:n viiksee mutta 90:n vm-86 löyty. Ainoa ero on että viiksi on suora joka estää pitkien laiton.Ei muuta kun sivareilla kolo suojamuovien yhtymäkohtaan ja .
motörhead kirjoitti:Jos korjaus ei onnistu (itse en edes yrittänyt) ja samanlaista et löydä niin voit tehdä kuten minä.Romikselta ei löytyny 900:n viiksee mutta 90:n vm-86 löyty. Ainoa ero on että viiksi on suora joka estää pitkien laiton.Ei muuta kun sivareilla kolo suojamuovien yhtymäkohtaan ja .
Joup, tulipas itelläkin pantua 90 vilkunkytkin 900 kun alkoi tänään ottaan jo päähän kun ei pysyny satkussa vilkku päällä vaan piti aina pitää.
Tosin tuli tehtyä niin että purin molemmat ja panin satkun viiksen 90 kytkimeen kiini, porasin niitit pois niin syvältä että sain laittaa kannen ruuvilla kiinni.
Omassa saapikkaassa samaa vikaa, oikealle kääntyessä ei vilkku aina jää päälle. Välillä myös pitkiä kytkettäessä täytyy kummallisen kauan vetää viikseä itseen päin..