Hei!
Tarvitsisin apua Saab 900i 2,1 kannentiivisteen vaihdossa.
Onko mitään muistettavaa purettaessa?
Voiko ketjunkiristintä käyttää uudelleen?
Muita neuvoja?
Terveisin
9001
Saab 900 i (1992) [B212I] Kannentiivisteen vaihto
-
- "Hirsch"
- Viestit: 963
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: Saab 900 i (1992) [B212I] Kannentiivisteen vaihto
Konepelti pois, imusarja, pakosarja ja tehostimen pumppujen rilut yms. irti moottoritukien liepeiltä.
Kiristimestä "keskipultti" ensin pois ja sitten koko jööti irti. Lisäksi pari pulttia rintapellin vierestä jotka tulee kanteen altapäin kiinni.
Lisäksi toki letkut, johdot ja kaikki muu näkyvissä oleva...
Kiristin menee uudestaan jos toimii (ei ole jumissa tms.), lienee tuo alkuperäinen uutta tarviketta parempi vaihtoehto.
Ei nyt tule muuta mieleen...
Kiristimestä "keskipultti" ensin pois ja sitten koko jööti irti. Lisäksi pari pulttia rintapellin vierestä jotka tulee kanteen altapäin kiinni.
Lisäksi toki letkut, johdot ja kaikki muu näkyvissä oleva...
Kiristin menee uudestaan jos toimii (ei ole jumissa tms.), lienee tuo alkuperäinen uutta tarviketta parempi vaihtoehto.
Ei nyt tule muuta mieleen...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti