satku kuntoon

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ana67
"Kaasari"

satku kuntoon

Viesti Kirjoittaja ana67 »

Niinhän siinä kävi, että kun asensin alipainesäätimen takaisin VÄHÄN huolimattomasti paikoilleen, niinsehän oli työntänyt koko hahlon ihan väärään paikkaan. Sytkät on nyt vitullaan ja en löydä säätimen tangon paikkaa :cry:

Siis ei käy kaikilla pytyillä. Säädin sinänsä toimisi.

Miten saan pyöräytettyä virranjakajaa muuten kuin starttaamalla että se hahlo löytyisi? Vai pitääkö irroitta ja purkaa koko jakaja?
Saab-900Gl-1983-3d
tomaatti
"Saabisti"

Re: satku kuntoon

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

ana67 kirjoitti:Niinhän siinä kävi, että kun asensin alipainesäätimen takaisin VÄHÄN huolimattomasti paikoilleen, niinsehän oli työntänyt koko hahlon ihan väärään paikkaan. Sytkät on nyt vitullaan ja en löydä säätimen tangon paikkaa :cry:

Siis ei käy kaikilla pytyillä. Säädin sinänsä toimisi.

Miten saan pyöräytettyä virranjakajaa muuten kuin starttaamalla että se hahlo löytyisi? Vai pitääkö irroitta ja purkaa koko jakaja?
No tönit autoa esim 3 vaihde päällä.tai sitten käännät hihnapyörän mutterista hylsyllä.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Kun asennat virranjakajaa paikoilleen , jakajan kansi irti ja pyörijästä käsin pyörittämällä löytyy hahlo, samalla kun työntää jakajaa paikoilleen.
ecopower
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ecopower »

hahlot on akselin päässä epäkeskeisesti,kato että menee oikein!!
pari tapausta oon nähnyt,on onnistuttu saamaan puoli väkisin hahlot toinen väärin päin!
sen jälkeen kivasti nokkaakselin pää halki! :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
ana67
"Kaasari"

voi vide

Viesti Kirjoittaja ana67 »

Ettei vaan ois käynny niin...? Starttaamalla kun pyöräyttää niin sinne tuli joku metallin kappale.Eli PAS..NA? Voi jee kyllä mä oon noviisi näitten juttujen kaa :oops: en oo tosin ajanut kun ei käy kun varmaan yhellä pytyllä...
Saab-900Gl-1983-3d
Vastaa Viestiin