Korin koristeiden irroittelua?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Korin koristeiden irroittelua?

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Liettuvan keväinen pelti- ja maalauskeikka lähestyy 3d-vinokeula-900:lle...

Muutama kysymys tietäjille:
1. Miten parhaiten irroittaisi kylkilistat?
2. Entä takaluukun SAAB-logo, lähteneekö ehjänä irti?
3. Miten paljon ovien mustia vuorauslistoja kannattaa ylipäätään irrottaa?
Lahti411
"Hölösuu"
Viestit: 1788
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 09:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Korin koristeiden irroittelua?

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Ohuet kylkilistat ja perän kyltit on teipillä kiinni. Ne voi sahata irti siimaa apuna käyttäen. Niistä leveistä kylkilistoista minulla ei ole kokemusta, mutta vasta osienhakureissulla myyjä sellaisen ihan käsin repäisi irti...
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
C 124 320
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 09:00

Re: Korin koristeiden irroittelua?

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

1. Leveät kylkilistat olen irrottanut pianolangalla.
2. Ohuet listat ja logot muovilastalla.
3. Mistähän on kysymys "ovien vuorauslistat"? Jos tarkoitat niitä leveitä kylkilistoja, niin eipä taida olla tarvetta irrotella, jos ei näy reunoilla alkavaa ruostetta, jos ei sitten halua varmistaa, ettei niiden alla ole ruostetta.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
JukkaU
"Kaasari"
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Syys 16, 2014 14:49
Paikkakunta: Asikkala

Re: Korin koristeiden irroittelua?

Viesti Kirjoittaja JukkaU »

Lämpökin on kova sana, liimat pehmenee.
99GL -82, museo
Jawa Perak -53, museo
Honda GL1000 -77, museo
Honda GL1200 -84, museo
Kuski, museo :-)
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Korin koristeiden irroittelua?

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Kiitoksia vinkeistä kaikille!
Vastaa Viestiin