Takapyörän laakereista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kms
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Loka 27, 2003 18:23
Paikkakunta: Naantali

Takapyörän laakereista

Viesti Kirjoittaja kms »

Kertokaa viisaat. Mitä eroa noilla kolmella Motonetin laakerisarjalla on? Paitsi eri numero ja hinta...

900 6.82--8.87 (koko napa/laakerin sisä-Ø 35mm). . . . . . 21-1413 94.50 ???
900 6.82--1985 SKF-valmiste. . . . . . . . . . . . . . . . 21-3110 104.90 ???
900 1985--8.87 SKF-valmiste. . . . . . . . . . . . . . . . 21-3071 118.00 ???

Oma (vaimon) kauppakassi osuu juuri tohon -85 "välimaastoon" ja ei viitsis purkaa hirveesti ennen laakerikaupoille menoa.

Mitä eroa siis on. Onko koko napa sellainen joka sopii koko mallisarjaan ja irtolaakereiden mitat vaihtuu kesken vuoden -85. Kö?

Olisiko Ko. laakereita saatavissa pelkillä mitoilla laakerikaupasta?

:?:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ei saa laakeria erikseen , vaan vaihdettava napa myös.


http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=#129103
kms
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Loka 27, 2003 18:23
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja kms »

Jatkokysymys:

Kun se vaimokullan satku on edelleenkin toi väliinputooja malli -85, jos haluaan ehdottomast laittaa tuon SKF:n valmisteen, niin pitääkö napa purkaa malliksi vai sopiiko molemmat vaihtoehdot kaikkiin -85:iin :?
:lol:

Ainiin, sitten joskus muistan kuulleeni, että lakerit "pystyy" vaihtamaan itsekin jos on taitoa... Onko tästä tietoa?
Vastaa Viestiin