Startti / solenoidi 99:iin 1.85 koneella

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4081
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Startti / solenoidi 99:iin 1.85 koneella

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

Mistäs kannataisi etsiä ko osia? Motonetti tarjoo jotain mutta väittää että sama startti kaikissa???

Myös pakosarjan tiiviateet tarvis, onko ne samat ku b-koneessa?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Avatar
merlin
"Aero"
Viestit: 376
Liittynyt: To Elo 10, 2006 20:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Startti / solenoidi 99:iin 1.85 koneella

Viesti Kirjoittaja merlin »

Mikä vuosimalli ? Itse tilasin 77 b-koneeseeni motonetista solenoidin,hiilet ja laakerit. Hiilet oli kapeammat ja paksummat. Viilasin ne sopivaksi , solenoidi kävi suoraan ja laakereista jompikumpi.
Helsingin malmin lentikentän vastapäätä on myös Adita josta saa osia vaikka mihin kun ottaa mallin mukaan.
Sieltä hakenut laakeriholkkeja usein eri autoihin.
99 VM.75 aut.
Jaguar XJ6 1996
Mercedes Benz 220 1972
Fiat Ducato matkailuauto 1987
Toyota Avensis 2.4-04
#3941
Avatar
merlin
"Aero"
Viestit: 376
Liittynyt: To Elo 10, 2006 20:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Startti / solenoidi 99:iin 1.85 koneella

Viesti Kirjoittaja merlin »

Vaihda samalla siis hiilet ja päätylaakeriholkki.
Mulla varmaan sopiva uusi holkkikin.
Laita yyveetä niin voin huomenna pudottaa sulle :)
99 VM.75 aut.
Jaguar XJ6 1996
Mercedes Benz 220 1972
Fiat Ducato matkailuauto 1987
Toyota Avensis 2.4-04
#3941
Vastaa Viestiin