![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Ensinnäkin kone joka on Satkun B202 eli T16 vuodelta 84´ ajettu 405 tkm
alkoi kolisemaan raksuttamaan ja tuntumaan laiskahkolta....
tämä alkoi kansipahvin kärtsähtämisen myötä joka palaessaan sylki vedet pyttyyn... öljyt ja nesteet eivät menneet sekaisin...
voisiko tuo kilinä jo kolina olla normaalia helvetinmoisen kuluman aiheuttamaa oireilua...?
Niin ja kansi tarkistettiin toun pahvin palamisen seurauksena ja oli ehjä...
Sitten käyvätkö teboilin öljyt saabiin kuinka hyvin koska kun tuo kilinä alkoi + raksutus ja muut niin koneeseen oli juuri vaihdettu teboilin öljyt...
Kertomuksia otanko nuo teboilit äkkiä pois koneesta vai?
Mikä olisi hyväksi havaittua öljyä tuohon...?
Entä tuo kilinä ja kolina jota esiintyy yleensä koneen käydessä tyhjäkäyntiä...?
hydraulikupit? Ketju? Vai nostimet?
Vai kone vaihtoon...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kuuinka hemmetin hyvin toiminut kone voi tehdä yhtä äkkiä tuollaista...?
Vaikka onkin ajokilometriä....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)