Etuvakaajan asennus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
österbotten
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 15:15

Etuvakaajan asennus

Viesti Kirjoittaja österbotten »

Hei


Onhan toki tämä aihe ollut esillä monesti ennenkin, mutten silti ole saanut täyttä selkeyttä asiaan.
Mulla on vm-86 900 ohjaustehostimella, johon olen asentamassa vakaajaa.

Olen ollut purkamassa niitä 2:sta autosta, molemmat tehostimilla, eikä mennyt ihan helposti pois paikaltaan
vaikka moottorit olivat jo poistettuja.

Pitääkö siis ensiksi purkaa pois esim tehostin-ohjaustangon ja vaihteensiirtäjän tankoa, vai onko muita helpompia konsteja?
Onkos kellään tiedossa videoita tai kuvia hommasta?
HEV
"Hölösuu"
Viestit: 1427
Liittynyt: Ti Elo 18, 2009 10:07
Paikkakunta: Hki

Re: Etuvakaajan asennus

Viesti Kirjoittaja HEV »

-83:een meni ilman purkua. Alle pujottaessa pitää päiden sojottaa taaksepäin ja sitten lopuksi pyöräytetään ne eteen ja kiinnitetään tukivarsiin. Tämä oli asennusohjeessa neuvottuna.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10278
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Etuvakaajan asennus

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jostain syystä olen aikaisemmin kirjoittanut tänne, että hammastankoa kiinnittävät kaksi pulttia avataan ja hammastanko siirretään aukossa ihan eteen. Ehkä liittyy ohjaustehostimen läsnäoloon?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin