Pientä ongelmaa satkun kanssa. Ilmamassamittariko?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
-PETTERI-
"Viggen"
Viestit: 578
Liittynyt: Ke Helmi 12, 2014 14:26
Paikkakunta: Himanka, Kalajoki

Pientä ongelmaa satkun kanssa. Ilmamassamittariko?

Viesti Kirjoittaja -PETTERI- »

Tässä parina päivänä ollut pientä ongelmaa satkun tyhjäkäynnin ja käynnistymisen kanssa. Välillä tyhjäkynti saattaa jäädä pidemmän ajon jälkeen tuonne 2000 rpm huiteille, asettuu kun imm liittimen nyppää irti. Jos sammuttaa auton vian ollessa päällä, niin ei lähde käyntiin ennen imm liittimen irroitusta. Muuten auto toimii normaalisti, ei nykimisiä yms. Olisikohan tuo ilmamassamittari tulossa tiensä päähän, vai onko parempia ehdotuksia? :)
Ja kyseessä siis 2.0 16V -92.
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Pientä ongelmaa satkun kanssa. Ilmamassamittariko?

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Kyllä tuo imm viittaa. Samoilla kriteereillä piuhan irroitus korjaa käynnin on noita imm muihin merkkeihin kaveripiirissä vaihdettu ja vika on yleensä hävinnyt.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Vastaa Viestiin