Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
vahajub
"Viggen"
Viestit: 558
Liittynyt: Su Huhti 26, 2009 13:25
Paikkakunta: KUOPIO

Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?

Viesti Kirjoittaja vahajub »

Moi!

Mitä oireita aiheuttaa ruiskun lämpötilaanturin toimimattomuus?
On tuo CE valo palanut jo tovin mutta ei ole ollut mitään oireita käynnistyvyydessä eikä ajossa.
Jäsen 4448
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Suurempi bensakulutus ja raskas käynti sekä sammuili puolilämpimänä omassa og900S oli kun antoi väärää lämpötilatietoa, tuollee kun jotain tietoa antaa ei kuitenkaani antanut siitä ce koodia
Ce pitäs olla koodi jos anturi jos täysin rikki tai liitin irti sekä jos esim johto poikki.

Omassa 93 tonnarissa on muuten sama sinipää Bosch anturikin kuin satkuis on.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Avatar
Aquamarine99
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2017 22:20
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?

Viesti Kirjoittaja Aquamarine99 »

Itsellä nyki satunnaisesti tasakaasulla, haisi bensalta, kävi huonosti ja kuulosti isolta V8:lta kylmänä. Kylmänä käynnistäessä joutui myös yleensä antamaan hieman kierroksia jotta valot (ajo- ja mittari) kirkastui ja lämppärin puhallin alkoi pyörimään normaalia vauhtia. Kuulostaa myös että moottorista kuuluvat äänet käydessä hiljeni mutta voi olla myös luulosairautta. Autona 900i 16v -89
Vastaa Viestiin