Moi!
Mitä oireita aiheuttaa ruiskun lämpötilaanturin toimimattomuus?
On tuo CE valo palanut jo tovin mutta ei ole ollut mitään oireita käynnistyvyydessä eikä ajossa.
Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?
Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?
Jäsen 4448
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Re: Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?
Suurempi bensakulutus ja raskas käynti sekä sammuili puolilämpimänä omassa og900S oli kun antoi väärää lämpötilatietoa, tuollee kun jotain tietoa antaa ei kuitenkaani antanut siitä ce koodia
Ce pitäs olla koodi jos anturi jos täysin rikki tai liitin irti sekä jos esim johto poikki.
Omassa 93 tonnarissa on muuten sama sinipää Bosch anturikin kuin satkuis on.
Ce pitäs olla koodi jos anturi jos täysin rikki tai liitin irti sekä jos esim johto poikki.
Omassa 93 tonnarissa on muuten sama sinipää Bosch anturikin kuin satkuis on.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
- Aquamarine99
- "Ruisku"
- Viestit: 102
- Liittynyt: Ma Heinä 31, 2017 22:20
- Paikkakunta: Kokkola
- Viesti:
Re: Satkun ruiskun lämpötila anturista kymysys?
Itsellä nyki satunnaisesti tasakaasulla, haisi bensalta, kävi huonosti ja kuulosti isolta V8:lta kylmänä. Kylmänä käynnistäessä joutui myös yleensä antamaan hieman kierroksia jotta valot (ajo- ja mittari) kirkastui ja lämppärin puhallin alkoi pyörimään normaalia vauhtia. Kuulostaa myös että moottorista kuuluvat äänet käydessä hiljeni mutta voi olla myös luulosairautta. Autona 900i 16v -89