og900 tuhkakupin valo

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

og900 tuhkakupin valo

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Minkälainen vaihtopolttimo tulee kyseeseen keskikonsolissa tuhkakupin valolle?
(Tuhkakupin kehyksen muoviholkista ulosvedettävä lamppu on aika juhlallinen, kytkentäkorvakkeineen päivineen.)
...Polttimo näyttää siltä kuin olisi leivottuna siihen kiinteästi.
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Re: og900 tuhkakupin valo

Viesti Kirjoittaja pevi »

Valakkatie kirjoitti:
La Touko 25, 2019 21:42
Tuhkakupin kehyksen muoviholkista ulosvedettävä lamppu on aika juhlallinen
:lol:

Kyllä se polttimo siitä lähtee nyppäsemällä. Pistä hanskat varmuudeksi käteen jos lasi rikkoutuu. Kun saat polttimon irti huomaat, että kyseessä on vakio 1,2W merkkivalopolttimo.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: og900 tuhkakupin valo

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Kiitoksia!
Vastaa Viestiin