900 etulokarin irrotus, vinkkejä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Armas J. Pulla
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2018 01:15

900 etulokarin irrotus, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja Armas J. Pulla »

Aion Irrottaa purkuautosta etulokarin vaihtaakseni sen kaaren ruostevauriosta kärsivän lokariin tilalle. Miten irrotus kannattaa tehdä? Jotain huomioon otettavia vinkkejä tähän?
MikkoLaine
"Ruisku"
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 19:13
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja MikkoLaine »

rälläkkä esiin sitte vaa ja ottaa sen palan minkä tarvii...
tai sitte paikantelee tehtaan hitsauskohdat ja porailee ne auki. samapa tuo sinänsä. hitsailemaan ja maalailemaan (pakkeloimaan, hiomaan jnejne.) kuitenkin pääsee.
96 1.5 v4 -76
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7461
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja mestari »

Yleensä korjaauspala kannattaa irrottaa riittävän kaukaa ja sitten kuoria ylimääräinen pelti kätevällä ranne liikkeellä pois siita tasosta mista ajattelee uuden osan korvata . Tässä tapauksessa kandee irrottaa riittävästi pyörä koteloa mukaan . Plasma on myös verraton vehje
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Armas J. Pulla
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2018 01:15

Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä

Viesti Kirjoittaja Armas J. Pulla »

Kiitos näistä! Laitan kuvia kun ehdin ryhtyä työhön. Kyseessä - 92 900i 2.1, automaatti. Rauhakseltaan tarkoitus entisöidä autoa, tosin orkkisvehkeessä ei sinänsä entisöitävää ole, pientä fiksaamista.
Vastaa Viestiin