pitäis roplata mittariston ja tuulettimen säätimen valoja
pitäis roplata mittariston ja tuulettimen säätimen valoja
Tutkin tuossa satkun kojelautaa ja rupesin miettimään että pääsisköhän mittariston valoihin käsiks ottamalla kaiuttimen pois ja sit siitä reiästä mittaristoon käsiks, mittariston irroittaminen lienee isotöinen homma? Tuulettimen säätimen valoihin pääsee varmaan käsiks ottamalla radion pois?
Sattuiskos kellään olemaan kuvaa og satkun mittaristosta takapuolelta niin tietäisi vähän mistä lähtee lamppuja näppi tuntumalla hakemaan?
Sattuiskos kellään olemaan kuvaa og satkun mittaristosta takapuolelta niin tietäisi vähän mistä lähtee lamppuja näppi tuntumalla hakemaan?
Saabismi on sairautta, mutta kukapa edes haluaa olla terve
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
Kuvia mittaristosta, tosin taustavaloja ja nopeusmittari poistettu:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 086#112086
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 086#112086
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
heh.. mullakin kuva vaan päässä, nimimerkillä äskettäin kojelaudan aukaissut.. Mittariston valot tosiaan helposti vaihtaa kajarin kautta, jos ei o jumissa ne lampun kannat. Säätimien valot vähän vaikeempi, mut saa kai radion aukon kautta vaihdettua JOS on pitkät ja näppärät sormet... Taitaa olla yhteensä kolme lamppua, siis lämmönsäätimillä+ tupakansytkä.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
kiitoksia kuvalinkistä, ei ainakaan näytä hankalalta.. katotaa kuis noitten puhaltimen säätimien valojen kans käy.. pitkät ja notkeat sormet kun tarvitaan, ja mulla on ku nippu grillimakkaroita.. noh täytyy tos vlopun aikana räplätä samal reissulla ku käy paikka maalaamas pikku kuprut ja paikkaamas muutaman ruostevamman.. josko ton viel laittas alkuperäseen iskuun.. vielku löytäs mikä helkkari takapääs kolisee, siis aina kun ajaa kuopasta kuuluu takaa kolinaa, iskarit just uusittu et ne ei kolise eikä oo iskarin yläpää revenny irti..
Saabismi on sairautta, mutta kukapa edes haluaa olla terve
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
jarrusatula.. hmm.. täytyy kokeilla.. mut noi kaikki puslat vois vaihtaa vaik ihan vaan varmuuden vuoks.. jarrut onki sit kokonaan toinen juttu, ilmesesti joku jarruista on jumissa nimittäin aika kun painaa jarru poljinta niin kuuluu poksahdus jostain, jarrujen pysäytys teho kyllä tuntuu normaalilta..
Saabismi on sairautta, mutta kukapa edes haluaa olla terve
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.
Oli tommonenkin kuva tullut otettua siinä mittaristoprojektissa. Vihreät johdot menee taustavaloihin. Tuo, johon menee ruskea+ruskeavalkea on turvavyön valo.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
ne on ihan hollilla siinä radioaukon alapuolella ne valot. onnistuu kyllä helposti makkarasormillakin900i 1987 kirjoitti:katotaa kuis noitten puhaltimen säätimien valojen kans käy.. pitkät ja notkeat sormet kun tarvitaan, ja mulla on ku nippu grillimakkaroita..
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Pimeällä
Jos makkarasormien koordinaatio ns. mättää, niin niiden pienten valojen takaisinlaitto voi sujua hiukan paremmin pimeällä. Kun polttimo lähenee oikeaa paikkaansa, näkee sen selvästi valaistuvana kojelautana Turvavyövalo onkin sitten jo haasteellinen, se on siellä alhaalla..ja mokoma haluaisi käyttöohjekirjan mukaan 2,2-wattista, mutta ei taida tällä kertaa löytyä.
Just vaihdoin radion rei'ästä tuon "hantaakien" ylemmän mittarivalon. Helppo juttu, kun ei ollu radion telinettä paikoillaan... vielä...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
siinä heti radion alapuolella on kaksi polttimoa. Toinen puhaltimen nopeuden ja lämmönsäätimen "yläreunan välissä". Ja toinen lämmönsäätimen ja puhalluksen sunnnan säätimien "yläreunan välissä". kolmas sit säätimien alapuolella..
Joo, helpottaa varmasti kun ei radionkehys ole paikoillaan, mutta jos on, niin vaikeutuu jo kummasti kun tervävä reuna repii kättä joka ei meinaa taipua millään alaspäin.
Joo, helpottaa varmasti kun ei radionkehys ole paikoillaan, mutta jos on, niin vaikeutuu jo kummasti kun tervävä reuna repii kättä joka ei meinaa taipua millään alaspäin.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
Tässähän nää kaikki näkyy. Paneli on kipattu alas. Toi metallitanko on lämpöhanan tanko ja oikealla oleva valkoinen palikka on se oikeanpuolimmainen nuppi, josta ilmansuunta valitaan. Musta+vihreä johtoparit menevät niihin kahteen valaistuksen lamppuun. Metallilieriö, jonka liitin on käännetty ja tehty oma kytkentä, se on tupakansytytin ja oma kytkentä tuo siihen jatkuvan jännitteen radion johtosarjasta.Mertmi kirjoitti:Oli tommonenkin kuva tullut otettua siinä mittaristoprojektissa. Vihreät johdot menee taustavaloihin. Tuo, johon menee ruskea+ruskeavalkea on turvavyön valo.
Kuvassa alimpana näkyy mankan kehys, joka tosiaan kannattaa repiä veke, ettei kädet ole verillä. Jos vaihtaa lamput radion aukon kautta. (Blaupunktin kehys kyseessä.)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01