![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ongelma numero yksi on ovet... Saako ruosteettomia CD satkun pitkiä ovia mistään?!? Jos joku tietää, niin siinä ratkeaisi yksi suurimpia ongelmia, muutoin tarvii etsiä joku tod taitava hitsari...
Lattiamatto on tietenkin toinen, katto on suht helppo verhoilla mut mitenkäs pohjalevyn mukaan muotoillut lattiamatot, tekeekö niitä mikään autoverhoomo?!?
Ja sit se teknisesti haastava probleema... Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ensiövälityksiä 900 CD 2,0 T16 IC Saabiin, joka on varustettu automaattivaihteistolla ja ongelma on se että kone kyllä jaksaisi vetää mutta ei tee mieli huudattaa maksimi kierroksilla eikä se oo oikein mukavaakaan ainakaan pitemmässä matka-ajossa...
Jo siinä 140km/h kieppeillä kierrokset kohoaa 4000 kierrokseen ja ajaessa 180km/h ovat kierokset jo about 5500 kieppeillä... Hitaassa matka-ajossa 90 km/h on jengat about 2800 kierrosta, et jos vaikka osapuilleen 2500rpm / 100km/h ja luonnollisesti 5000rpm / 200 km/h sais rukattua nuo välitykset, niin johan alkais olla saappi kuosissa... Epäilyttää tosin... Kärsiiköhän kiihtyvyys kuinka paljon pitemmästä välityksestä ja muodostuuko laatikon väännön kestävyys ongelmaksi?!? Miks ei oo keksitty ylivaihdetta saabiin?!?
Mut tämmönen on työmaa...