Moro kanssa saabistelijat. Ilmeni allekijotuksen satkussa rötäämistä ahdoilla. Tulppia vaihteassa oli 2 sylinterin tulppa musta noesta ja kun suuttimen vaihtoi 2 sylinteristä ykkös sylinteriin, alkaa sen tulppa nokeutumaan ja sama rötääminen jatkuu, eli suutin vika. Sytytys puoli uusittu kokonaan: tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan kansi, pyörijä ja sytytyspuola.
Mistä löytyis bensasuuttimet lastutettuun(carlsonin lastu) og900 T16 turboon? väriraita suuttimissa on vihreä. Uutena ei varmaan enää mistään. Ostoilmotus laitettu foorumille.
IP
T16 suuttimet
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
T16 suuttimet
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: T16 suuttimet
Klubin kautta löytyi ehjät suuttimet, kiitokset myyjälle niitten vaiholla tulppien karkivälin säädöllä ahtaa rötäämättä 1.2 -1.3 bar ja nyt liikkuu niinku pitää
IP
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko