Näistä ko. aiheista on varmasti ollut keskustelua kymmeniä kertoja aikaisemminkin, mutta en kovan etsinnän jälkeen onnistunut löytämään täältä "riittävästi" tietoa... Jos kuitenkin pystyisitte neuvomaan tai mahd. opastamaan johonkin aikaisempiin topicceihin mistä asia selvenisi.
Ongelmani ovat seuraavanlaisia:
99 päästää takapäästä "kylmänä" lähdettäessä julmettua tiheätahtista kolinaa , voiko tämä johtua iskareista? Mitä puslia takapäähän kannattaisi vaihtaa? Ajattelin, että repisin tuosta varaosa 99:stä koko taka-akseliston tukivarsineen, hioisin, maalaisin ja vaihtaisin siihen puslat ja pulttaisin sitten tuohon käyttövekottimeen kiinni... Kannattaako? (Aika on lähestulkoon ainoa asia jota minulla on... )
Toinen ongelma on iskarit, autossani on nyt edessä tuommoset motonetin lip-nesteiskarit, jotka mielestäni on kelvottomat, auto ottaa pahoista kuopista ilmalentoja enkä muutenkaan pidä yhtään ko. iskareiden ajotuntumasta.
Tuosta hyllystä löytyisi lähes käyttämättömät og900 turbon jouset, käykö ne tuohon 99:iin/ kannattaako niitä laittaa? En todellakaan haluaisi sijoittaa uusiin jousiin ja iskareihin... Iskarit kyllä vaihdan, kysymys kuuluukin minkälaiset noiden turbon jousien kanssa kannattaa laittaa? Ei oikein kehtaisi ainakaan vielä investoida mihinkään läsjö-bilstein yhdistelmään...
Auttakee!
Apua! og900 turbon jouset -> 99
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Apua! og900 turbon jouset -> 99
Viimeksi muokannut lordofgreed, Su Huhti 17, 2005 19:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
iskarit
Kyllähän tuolta kuuluu, nyt kun auto kerkesi "jäähtymään". Mihin tuo perustuu ettei lämpinänä kolise...? Vielä pitäisi keksiä laitanko nuo turbon jouset ja mitkä iskarit?Reetu kirjoitti:Iskarit melko varmaan siellä naputtelee , avaa takakontin kansi ja painele vähän huomaat kuuluuko naputusta.