900 og alustasta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Hietalahti
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
Paikkakunta: Vaasa

900 og alustasta

Viesti Kirjoittaja Hietalahti »

Auto on keula korkealla oleva 900i16 2.1 3-ov coupe (1992)

Siihen on nyt vaihdettu tekniikka 900T16.

Ongelmana on keula, joka on korkealla. Mitä mieltä olette speedpartsin turbon etu- ja takajousista? Saisiko noilla auton balanssiin?

Madallusjousiin en lähde satsaamaan.
Viimeksi muokannut Hietalahti, Pe Huhti 17, 2020 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Predatori
"Aero"
Viestit: 423
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2011 13:41
Paikkakunta: kuopio

Re: 900 og alustasta

Viesti Kirjoittaja Predatori »

Mä kokeilin combicoupeen kuormajousia taakse. Jouset ovat saman pituset kuin orkkikset. Eli ei ollut vaikutusta keulimiseen. Luulen että keulaa joutuu madaltamaan niin saa ryhtiä. En ole itse tuohon lähtenyt, kun syö liikaa arvokasta maavaraa. Ei sitä ole muutenkaan liikaa.
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316

Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 9703
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 900 og alustasta

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Mittaa matka maahan siitä kylkipokkauksesta tai tunkin korvakkeista ja vertaa keulaa ja perää. Takakaari on hiukan etukaarta alempana kori linjassa. Etujousesta voit leikata puoli kierrosta alapäästä ja jos ei auta, niin puolikas yläpäästä. Se istuu jousilautaseen noin tehtynä paremmin, kuin jos leikkaa kierroksen vain toisesta päästä. Jousi jäykkenee käytännössä, kun laikkaat sitä, joten voi mukavuus kärsiä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-3 2,0t a -01 (KA) (Mitsu-ahdin + Biopower)
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98

Vastaa Viestiin