Pähkinä, mitkä osat käy sekaisin 90->900
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Pähkinä, mitkä osat käy sekaisin 90->900
Satkuun pitää laittaa loota ja kone, (entinen kaasari+ 4v) kun uusi olis 90:sestä kaasaripata+ 5v loota.
Entäs vetarit ja ohjausvaihde ?? käykö 90 -> 900
Entäs vetarit ja ohjausvaihde ?? käykö 90 -> 900
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Se on vuosimallista kiinni. Vanhemmissa on pelkkä tikku ja täyttöaukko venttiilikopassa. Uudemmissa täytetään tikun reiästä. Tuo vaihtuu muistaakseni 83->84 välissä ja tunnetusti -84 99:t ei ole niitä kaikkein yleisimpiä...900aero-84 kirjoitti:Ja öljytikun putki on erilainen. 9ysissä se on ohuempi kuin 900sessa.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Tästä aiheesta lisää, eli nyt menee 90 purkuun ja siitä tulee satkuun tuo laatikko ja kone (ampukaa vaan, alle 180th ajettu 90 puretaan, kylläkin aivan läpilaho) niin tässä topikissa aikasemmin selvinny että enskan kansi pitää ottaa satkusta, mutta mites tuo vaihteensiirto, käykö 4v siirtovivusto 5v, vai pitääkö hommata 5v satkun siirtovivusto??