En tiedä miten kaasariversiossa mutta ainaki omaan -90 i8 meni suoraan samanvuosimallin mittarinpuolikas ja kaikki toimii ilmeisesti jotenkin polttoainepumpun releen kautta. Uskoisin onnistuvan tuohon sinunkin kohtuudella koska on -89 ja tällöin ei ole pulssivahvistin relettä ja jos löytää mittariston joka on kanssa suunnilleen samaa vuosikertaa -88 eteenpäin.EkiFarmaaja kirjoitti: ↑Pe Touko 14, 2021 06:18Saitko kiekkamittaria toimimaan? Itsellä oli suunnitelmissa laittaa -89 kaasari satkuun kiekkamittarilla oleva mittaristo.
'87 kaasarimalli ja kierroslukumittarin lisäys paneeliin, vikapaikkoja?
Re: '87 kaasarimalli ja kierroslukumittarin lisäys paneeliin, vikapaikkoja?
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
-
- "Kaasari"
- Viestit: 6
- Liittynyt: La Kesä 24, 2017 10:56
Re: '87 kaasarimalli ja kierroslukumittarin lisäys paneeliin, vikapaikkoja?
Lieköhän -92 vuosimallin mittaristo jo liian uusi tuohon -89 kaasariin. Olisi yleisilmeeltään jo huomattavasti modernimman näköinen kuin tuo alkuperäinen mittaristo.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 6
- Liittynyt: La Kesä 24, 2017 10:56
Re: '87 kaasarimalli ja kierroslukumittarin lisäys paneeliin, vikapaikkoja?
Kyllähän se kiekkamittari rupesi pelittää. Ostin 8.88 leimalla olevan kiekkamittarilla varustetun mittariston ja vaihdoin siitä kiekkamittarin puolikkaan auton omaan mittaristoon, joka 9.88 leimoilla. Kaikki rupes pelittää kun mittariston löi vaan paikoilleen ja johdot kiinni.
Re: '87 kaasarimalli ja kierroslukumittarin lisäys paneeliin, vikapaikkoja?
Hienoa! onneksi sulla on oikee vuosimalli tohon kiekkamittari asennus projektiin.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV