Keulan oikaisua satkulle
Keulan oikaisua satkulle
Joskus vuosia sitten töräytin vanhan turbo satkun maantiellä jonkun foresterin perään ja auto on siitä asti ollut tallissa korjausta odottamassa. Tuli tässä mieleen kysästä mahtaako tässä maassa vielä olla tekijöitä, jotka oikoo maksua vastaan noita satkusaabien keuloja? Sen verran meni rytäkässä keula vinoon, että esim. uusi puskuri ei sovi suoraan paikalleen ja moottori taitaa olla hiukan liikahtanut taakseppäin. En ole sitä ehtinyt aukoa. Liekkö tuota kannattaa edes korjata. Kyselempä nyt kuitenkin onko tekijöitä vielä olemassa.
Saab 9000 CS 2.0T
Re: Keulan oikaisua satkulle
Jos auto on muuten hyvässä kunnossa, niin varsinkin kun kyseessä on turbo, niin korjaus kannattanee ihan rahallisestikin. Alkaa meinaan OG-turbojen hinnat maailmalla olla kohillaan.
Eiköhän tuon korinoikaisun tee melkein mikä tahansa kolarikorjaamo, jolla oikaisuvehkeet on.
Eiköhän tuon korinoikaisun tee melkein mikä tahansa kolarikorjaamo, jolla oikaisuvehkeet on.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Keulan oikaisua satkulle
paikkakunnasta riippuen automaalareilla ja siihen läheisesti liittyvillä korjaamoilla on korinoikaisupukkeja, aikoinaan 90 luvulla ollessani autokoripeltiseppälinjalla, oli jonotuslista autoilla mitkä otettiin sisään oikaisuun ja sitäkautta maalaukseenkin. muistaakseni ainakin kuukauden makasi ford fiesta pukilla mitä oiottiin ja mittailtiin.
omaa autoa sai myös korjata 20 mk tunti kun maksoi koululle. kansipahvien ja kansien vaihdossa v4 koneeseen meni tuosta syystä koulua aikaa klo 8.00-11.00 jolloin auto oli koekäytetty ja kannet jälkikiristettykkin ja sen jälkeen kassan kautta ja hyvästi sekä kotiin ruokatunnille
omaa autoa sai myös korjata 20 mk tunti kun maksoi koululle. kansipahvien ja kansien vaihdossa v4 koneeseen meni tuosta syystä koulua aikaa klo 8.00-11.00 jolloin auto oli koekäytetty ja kannet jälkikiristettykkin ja sen jälkeen kassan kautta ja hyvästi sekä kotiin ruokatunnille
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,