Lähtötilanne oli, että auto röpötti kylmänä, ja kiihtyminen huonoa. Lämmettyä korkea tyhjäkäynti.
Kaasutin tarkistettu: kumikalvo, männän öljymäärä, by-pass venttiili ok. Kylmäkäynnistyssäätö asetettu, kantamaan jäänyt kaasuläppä säädetty.
-> auto käynnistynyt
Vaihdettu uudet oikeanlaiset tulpat, virranjakan kansi ja jakaja sekä katkojan kärjet. Kärjissä pitäisi olla nyt vähintään minimi 4 mm kärkiväli. Virranjakajan akseli kääntäessä kärkien väli suurenee minimistä kun kosketuskulma on suurimmillaan. Kuluuko olla, että min. väli on 4mm kun kosketuskulma on pienimmillään?
Virranjakaja oli irroitettuna. Virranjaka asennettu kohdistusmerkkien mukaan takaisin. Virranjakaja asettuu ö-pumpun käyttöpäähän vain tietyssä asennossa. Pyörtimen akselin asento on voinut muuttua virranjakajassa. Kuuluuko jakajan metallipään osoittaa 1-sylinterin johdinta virranjakajan kannessa? Kasatessa osoitti 2-sylinterin kohdalle, metalliton pää noin 1-sylinterin kohdalle. Meni paikoilleen vain ko. asennossa.
Sytysjärjestys 1-3-4-2, jakaja pyörii vastapäivään
-> pyörittää hyvin, ei käynnisty
Vaihde päällä siirretty virranjakan ollessa paikoillaan jakaja 1-sylinterin kohtaan kannessa. Virranjaottimen reunassa lovi ilmeisesti osoittamassa oikeaa kohtaa? miten pitää säätää oikein kohdalleen?
-> pyörittää hyvin, ei käynnisty.

Johtimien kiinnitys ja johtimien järjestys tarkastettu. Kärkien johdin on kiinni jakajassa. Polttoainetta tulee.
Onko kärkiväli pielessä, pitäisikö edes yskähdellä tms.? Miten pitää säätää oikein?