gls kirjoitti:paalaaja maksaa 80e per rekisterissä oleva auto! ja 70 senttiä kilo.
saa noista osiakin kysellä.
Totanoin, onko auton oltava välttämättä rekisterissä, meinaan jos rapsin tuosta mun 99:stä hyötyosat pois ja vien kilvet konttorille ja loppuauton paaliin, tuskin sentään kotipihalta hakevat?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
gls kirjoitti:paalaaja maksaa 80e per rekisterissä oleva auto! ja 70 senttiä kilo.
saa noista osiakin kysellä.
Totanoin, onko auton oltava välttämättä rekisterissä, meinaan jos rapsin tuosta mun 99:stä hyötyosat pois ja vien kilvet konttorille ja loppuauton paaliin, tuskin sentään kotipihalta hakevat?
jos ei oo rekisterissä niin maksavat vissiin 10-70senttiä kilo.. kysele romuttamoilta.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
f-19 kirjoitti:Mikä ihme tuo rekisterissä olo vaatimus on
edit: liittyyköhän siihen että kuka oikeasti omistaa sen 80e arvoisen romurautakasan
En itsekään sitä tajua, kaiketi tarkoittanee sitä että rautaa löytyy enemmän kuin rautaoksidia jos autoa on pidetty rekisterissä tähän saakka?
Hinausauton matka lähimmälle purkaamolle maksaa ainakin meilläpäin noin 30 euroa joten tuossahan jäisi melkeimpä voitolle jos saisi sen 7-80e pelkästä raadosta, täytyypä kysäistä romuttamojen kanta asiaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Kävin yksi päivä paikallisella Kuusankoskella (Raumalla), meilä oli yksi rekisterissä oleva auto ja siitä olisi saanut 7 senttiä/ kilo, jos se on pois rekisteristä. Jos sinne taas vie rekisterissä olevan auton, niin ne maksavat autosta noin 30e, koska he joutuvat poistamaan auton rekisteristä (maksaa romuttamollekin sen 9,5 e kuulemma). Ei ne sentään 70 senttiä/kilo maksa, 1000 kilon painoinen auto olisi silloin 700e arvoinen!
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
täällä kuopiossa eivät ainakaan vuosi sitten maksaneet mitään kun hakivat 5 raatoa tuosta pihasta.jos olisin itse vienyt niin sitten olisivat n.30e tonnilta maksaneet.paljonkohan nyt maksaisivat.olis muutama jotka vois romuttaa.
täällä on kyllä tuo pelastusopisto joka ottaa autoja harjoitus käyttöön ja maksavat 40e/per auto.on vaan oltava ikkunat ja penkit paikoillaan.
Joo, 70 senttiä/kilo tuntuu aika kovalta hinnalta, kun firmamme (koneistamo) saa mustasta romuraudasta n. 130€/tonni, eli 13 senttiä/kilo ja sitä sentään myydään romumiehille tonnikaupalla koko ajan.
Ruostumattomasta ja haponkestävästä teräsromusta sekä alumiinista voisi saada helpostikin tuon 70c/kg, muttei sentään mustasta raudasta...
josipan kirjoitti:täällä kuopiossa eivät ainakaan vuosi sitten maksaneet mitään kun hakivat 5 raatoa tuosta pihasta.jos olisin itse vienyt niin sitten olisivat n.30e tonnilta maksaneet.paljonkohan nyt maksaisivat.olis muutama jotka vois romuttaa.
täällä on kyllä tuo pelastusopisto joka ottaa autoja harjoitus käyttöön ja maksavat 40e/per auto.on vaan oltava ikkunat ja penkit paikoillaan.
juu ei saatu mekään mitään, tosin päästiin romuista eroon ja autoja oli paljon.