99 -74, T16 päivitys

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2003
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Re: 99 -74, T16 päivitys

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Joutuuko tässä käyttämään siitä 99 alkuperäislootasta koko ketjukotelon kannen vai meneekö se 5 lovisen kanteen vaihtamalla . En nimittäin ole yhtään vielä tuota tutkinut
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23977
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 99 -74, T16 päivitys

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Se päätykansi vaihtuu
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
skipper
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Loka 27, 2006 17:10

Re: 99 -74, T16 päivitys

Viesti Kirjoittaja skipper »

Todella innolla odotan tuloksia. Siis ihan hyvällä mielellä kiinnostaa.
Muista kertoa projektista!
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7468
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: 99 -74, T16 päivitys

Viesti Kirjoittaja mestari »

Mites vetarien pituudet versus lootan vaihto jos mittaa marjoista vanhan ja sit uuden lotjun paljonko eroa on
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
teros
"Turbo"
Viestit: 220
Liittynyt: Pe Syys 15, 2006 12:23
Paikkakunta: kuusankoski

Re: 99 -74, T16 päivitys

Viesti Kirjoittaja teros »

viewtopic.php?t=106502
Tuosta voisi olla apua tässä projektissa...
9-5 troll-r,
900t16 cd "finlandia" -85, 900 T16 -90,99 -84,99 turbo -79, 96 -77, 96 -64,95 -72,95e -70,99 combi -76,900i -86
Vastaa Viestiin