Elikäs taas paljastui hätäisen omistajan katsomana "suht. ruosteettomasta" autosta paikkoja joita ei katastusmieskään havainnut.
Ovien takana korin helmassa reiät
Takaiskarien yläkiinnikkeiden takana pienet reiät
Toisen pyöränkotelon yläpuolella reikä, saumasta lähtenyt
Etulokasuojissa etukulmissa pienet ruostealueet
Takakaaret jo hioin ja maalasin, hieman eri sävyisellä valkoisella, mutta katseenkestävät, onhan tuo kuitenkin käyttöauto. Nyt on takapyöränkotelot kaivettu irtomassasta ja ruosteesta.
Mitenkäs nuo iskarien kiinnikeet, ovat kiinni tukevasti, eivätkä kuin pinnasta ruosteessa, kannattaako vaihtaa, vai hionko ja maalaan? Reikä siis niiden takana olevassa pellissä..
Aina löytyy puuhaamista (piiloruostetta 99:ssä)
Aina löytyy puuhaamista (piiloruostetta 99:ssä)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Okei, jälleen omistajan likinäköisyyden vuoksi todettakoon, että se ei ollutkaan pintaruosteessa, moukari oli armoton ja tuhosi vanhan kiinnikkeen 
Eli nyt väsäämään vanhan jämiä mallina käyttäen uutta, teempähän oikein sarjatuotantona 2, koska pelkään että toinen puoli on yhtä valmis..
Koitan muistaa ottaa kuviakin

Eli nyt väsäämään vanhan jämiä mallina käyttäen uutta, teempähän oikein sarjatuotantona 2, koska pelkään että toinen puoli on yhtä valmis..
Koitan muistaa ottaa kuviakin

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
niin joo
Kyllä sit aina vanhassa autossa löytyy puuhattavaa, ja etenkin käyttöautossa, sillä käytössähän se auto kuluu.
Ite tässä oon nyt tutkiskellu että mistä lämmityslaitteen hana vuotaa 900sessa.
Täytyy ostaa uusi hana. Purin koko kojetaulun.
Ite tässä oon nyt tutkiskellu että mistä lämmityslaitteen hana vuotaa 900sessa.
Täytyy ostaa uusi hana. Purin koko kojetaulun.
SAAB