Eli kaupunkiajossa näin lämpösillä ilmoilla satku näyttäis lämpenevän liikaa ja mietinkin että onko asialle jotain tehtävissä ja miten? Maantieajossa lämmöt on ihan normaalit ja talvella taas lämmöt ei nouse tarpeeksi ylös. Vanhassa nopassa oli tismalleen sama vika mutten koskaan ehtinyt tutkimaan mistä se johtui.
Olisko termostaatin vaihdosta mitään apua vai onko tää vaan joku tyyppivikajuttu taas
Mulla satkussa oli myös tuota vikaa , ja vaihdoin termarin sekä nesteet , kunnes hokasin et syyläri oli osittain tukossa , syylärin vaihdon jälkeen ei lämmöt nouseet enää huolestuttavan korkealle.
Sitten se flekrin anturi kannattaa vaihtaa siihen "82*" asteiseen. Toisaalta sekin on aivan normaalia että, Satku kesä kuumilla käy vähän lämpöösenä, mutta sehän ei ole vika vaan ominaisuus
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ok, kokeilen vaihtaa sen termarin ja nesteet ja katon josko alkaa homma toimimaan. Ei se nyt mitään ajossa kyllä haittaakaan, mutta voishan sen vian toki korjata jos sellainen siellä on