99:n painelaakeri

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 964
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

99:n painelaakeri

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Mahtuuko tuon vaihtamaan paineasetelmaa/työsylinteriä irroittamatta?
Kun ei ole tullut ennen kokeiltua...
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ei.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Ei.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8129
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

jos oikeen murjois

Viesti Kirjoittaja mestari »

nin eli jos olisi oikeen iso joku vehje jolla leipoisi asetelmaa ns. tunteela sisään niin saisiko sen puuttuvan pari milliä lisää tilaa?
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Re: jos oikeen murjois

Viesti Kirjoittaja ah79 »

mestari kirjoitti:nin eli jos olisi oikeen iso joku vehje jolla leipoisi asetelmaa ns. tunteela sisään niin saisiko sen puuttuvan pari milliä lisää tilaa?
Eikö ole loppujen lopuksi helpompaa ottaa suosiolla koko kytkinpaketti pois?
#1970
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8129
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

paine-mahoton

Viesti Kirjoittaja mestari »

niin olisi tietty mutta kun oj aina noita erilailla tekijöitä joiden täytyy yrittää tehdä erilailla,välittämättä siitä mitä muut sanoo.
hyvänä esimerkkinä kuupan laatikon irrotus...neuvojen jälkeen kaveri ei viitsinyt irrottaa lattiamattoja vaan nylppäsi sen perseruuvin konehuoneesta käsin irti... ei voi muutakuin hattua nostaa että viitsii turata
Vastaa Viestiin