Katosi inspis tuosto 900 aivan täysin, romuttu ku ei´taho löytyy kansia, tai noh. Olihan sitä yks. 300€!! koska "Näitä on niin vähän".
Noh, jospa jaksais rupee taas väkertää...
Tietääkö kukaan onko porvoon lähellä jossain koneistamoa.
Pitäisi täyttää 4pytyn ja vesireijän väliin syöpynyt ura ja plaanata senjälkeen.
Itse en aluuminia osaa työstää.
Jos joku tietää hyvän kansíkorjaamon, ilmoitelkaa. Tai jos joku voi tehdä niin --->YV
Kansi korjaamoja?
-
- "Hölösuu"
Löytyy moinen kansi. Kerkesin siitä jo venttiilit irrotella koska meinasin vähän käpälöidä (=suurentaa kanavia) sitä, mutta ei ole aika riittänyt.
150euroa pitäsin hintana. Uus venakopan tiivistekki taitaa löytyy.
Eli kansi on 900T16 -85, karvan alle 270tkm. Ehjä ja ei naputellu venatkaan mielestäni.
Mutta tämäkin taitaa mennä siihen "300euroa" kategoriaan kun päälle lisätään vähän legendaa.
T. Pasi
150euroa pitäsin hintana. Uus venakopan tiivistekki taitaa löytyy.

Eli kansi on 900T16 -85, karvan alle 270tkm. Ehjä ja ei naputellu venatkaan mielestäni.
Mutta tämäkin taitaa mennä siihen "300euroa" kategoriaan kun päälle lisätään vähän legendaa.
T. Pasi
Laitanpa kuitenkin tähän yleisesti jos vaikka joku muukin kaipailee.
Alumiinihitsaus Eero Mäkikangas
Niittypuhto 8
85500 NIVALA
08-442607
0400-807085
On hitsannut tuhansia saabin kansia, teki aikanaan saabille (tehtaalle?)
noita takuu töitä. Olen teettänyt noita pökön kansia ueamman ja myös muita kansia.
Varmaan läheltäkin löytyy mutta tuossa ainakin yksi hyvä. Toisaalta se kai on sama onko se 300km tai 600km MH:lla liikkuu tavara samaan hintaan.
V-M
Alumiinihitsaus Eero Mäkikangas
Niittypuhto 8
85500 NIVALA
08-442607
0400-807085
On hitsannut tuhansia saabin kansia, teki aikanaan saabille (tehtaalle?)
noita takuu töitä. Olen teettänyt noita pökön kansia ueamman ja myös muita kansia.
Varmaan läheltäkin löytyy mutta tuossa ainakin yksi hyvä. Toisaalta se kai on sama onko se 300km tai 600km MH:lla liikkuu tavara samaan hintaan.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hölösuu"
Nonnii, näyttääpäs taas valoisammalta 
kiitokset vaan jcarlsonille
Semmonen kyssä jäi ihmetyttää?
Kerkesin käydä motonetistä hakemassa jo yläpään tiiviste sarjan tohon mun 84 kanteen. Eli käykös nyt sitten sama kansipaffi tohon 90seen, niissä kun on kuulemma eroa pahvin "reikien" koossa ja sijainnissa.
Pako ja imusarjan hörpökkeet on kait ihan identtiset.

kiitokset vaan jcarlsonille

Semmonen kyssä jäi ihmetyttää?
Kerkesin käydä motonetistä hakemassa jo yläpään tiiviste sarjan tohon mun 84 kanteen. Eli käykös nyt sitten sama kansipaffi tohon 90seen, niissä kun on kuulemma eroa pahvin "reikien" koossa ja sijainnissa.
Pako ja imusarjan hörpökkeet on kait ihan identtiset.
Minun käsittääkseni kyllä (pitkäkantiset, eli ei-trionic) 2.0 ja 2.3 16v kansipahvit ovat juuri samat. Motonet näyttää kyllä myöskin myyvän vain yhtä pahvia kaikkiin 84-93 2.0 16v kansiin?
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com